掃呢頁CODE去手機

2017年8月25日 星期五

Kelly囝囝開學 蝦餃仔醒目叫Paparazzi __,Kelly,Kelly仔,蝦餃,陳慧琳,

以後可以兩兄弟一齊返學喇!一班星二代開學日,天后陳慧琳的5歲細仔劉琛(小龍包),今年已升讀Year1,貼心的索媽Kelly更安排小龍包與哥哥劉昇(蝦餃 ...


以後可以兩兄弟一齊返學喇!


一班星二代開學日,天后陳慧琳的5歲細仔劉琛(小龍包),今年已升讀Year 1,貼心的索媽Kelly更安排小龍包與哥哥劉昇(蝦餃仔)就讀同一間國際國校,等兩兄弟可以互相照應。小龍包第一日返學,Kelly未有現身接送,放手交給哥哥劉昇和兩位外傭照顧弟弟。

下午三時許,就見劉昇和劉琛穿上藍色校服和短褲仔由兩位外傭一人拖一個離開學校,哥哥劉昇反應好快見到記者拍照即說:「Paparazzi (狗仔隊) !Paparazzi!」更作狀暱在外傭身後,但最後都好乖和大家Say Hi!反而細佬劉琛就顯得一臉好奇樣,相當可愛。問到劉琛第一日返學開唔開心?劉琛就好怕醜,細細聲答:「開心。」之後就隨哥哥上了七人車。

而另一位星二代,就是谷祖琳的大女都同樣升讀Year 1,除了和劉琛是同學仔外,最巧合谷祖琳大女都叫劉心,而小谷亦親自接女放學,問到劉心第一日返學可ok?小谷表示:「OK嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!