掃呢頁CODE去手機

2017年8月3日 星期四

掃億萬磚頭收租 富婆 Laura美國豪宅曝光 [壹週刊 - 1430] __,M1,

名人動態掃億萬磚頭收租 富婆Laura美國豪宅曝光格言是「CashisKing!」的富婆Laura,近年在美國老家重鎚出擊,於紐約皇后區狂掃十多間獨立 ...


名人動態

掃億萬磚頭收租 富婆 Laura美國豪宅曝光

格言是「 Cash is King!」的富婆 Laura,近年在美國老家重鎚出擊,於紐約皇后區狂掃十多間獨立屋,揸過億磚頭收租。

做得美國億萬包租婆, Laura的 Long Island豪宅點少得氣勢,單是一個首飾箱,衣櫃咁大。

每月收租印印腳

俾人稱做富婆,絕對唔係空殼。投資有道的 Laura,去年中在美國大舉入貨,一掃十多間,每幢千萬(港幣)獨立屋,且專攻紐約交通方便,升值潛力大的皇后區。有指數口精的她,將獨立屋分層出租,每層放租約一千至千五美元,全幢租金則為三千五百美元,揸住過億磚頭收租,繼續過其印印腳的富泰生活。

Laura在美國 Long Island的豪宅,大廳一角已經講求氣派。

這個是客房,最吸睛的木椅,是從歐洲訂來。

她的首飾箱,不是藥箱 size,而係大到似衣櫃。右面專放名錶,另一個是放鑽飾。

放上海物業賺八千萬

一直長居上海的 Laura,近年將投資陣地由內地轉到美國老家,年初她將上海靜安區四個○三年各以數百萬買入的物業出售,每個單位勁賺二千多萬。

講到投資心得, Laura說:「我覺得內地個樓市升到差不多,係時候放手,咁美國係我老家,而且好多新移民都揀皇后區住,貪佢交通方便,所以容易放租。除咗美國,都計劃投資英國物業,不過係另一種玩法。」

她手揸紐約十多間獨立屋,部分分層出租,租金約一千至千五美元,全幢租金都只係三千五百美元,約二萬七千港元,就住到全幢獨立屋,抵

120萬美金

110萬美金

140萬美金

120萬美金

前度汪子琦留美醫病

撤出內地物業,轉移美國,咁啱得咁蹺,半年前被她狠撇的汪子琦,近日亦留美醫腸病兼修讀電影課程。問 Laura有冇同汪子琦在美國見面,及關心對方健康狀況,她只拋下一句:「祝佢身體健康!」

至於汪子琦住的地方,包租婆是否 Laura,她沒有正面回應:「若果佢開聲要幫,唔好話出租,豪俾佢住又點話。」呢啲舊愛,喺邊度搵!

Laura花了一年時間在美國掃磚,下一個目標是英國。

向海嵐的內地經理人是汪子琦,但她跟 Laura似乎投契啲。

十間屋已出租, Laura每月靠租金收入已經唔使憂,仲不時歐遊。

前年求復合的汪子琦,陪住 Laura來港 shopping。

今年初分手後,汪子琦月前到美國讀書兼醫病, Laura則在當地狂掃屋,咁橋嘅!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!