網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月31日 星期四

視星爺為神:佢Level太高 __,星爺,周星馳,

視星爺為神:佢Level太高娛樂要聞苑瓊丹於91年拍《逃學威龍》,之後與周星馳合作無間,對於李力持及王晶等先後跟星爺反目,在苑仔眼中星爺是否一個難相處 ...




視星爺為神:佢Level太高

娛樂要聞








苑瓊丹於91年拍《逃學威龍》,之後與周星馳合作無間,對於李力持及王晶等先後跟星爺反目,在苑仔眼中星爺是否一個難相處的人?她說:「你都唔夠班同人相處,佢level太高。」苑仔舉例當年拍《唐伯虎點秋香》,星爺曾親自示範,但出來效果,自己僅得星爺三成功力:「周星馳對我嚟講,係人同神之間嘅分別。」





苑仔首與星爺合作,就是拍《逃學威龍》扮「梁老師」。劇照

拍《唐》片時,苑仔為怕未能達到星爺要求,曾經一個人匿埋不停試戲:「有場戲我要跪,真係跪到膝頭哥損晒,星仔話OK,我好開心。對住星仔我係淆底,因為對手比你強太多,你會帶住一個好緊張心情去拍。後尾我唔想拍,就係我會驚、會怯場,你明知怯就會扣分,倒不如訓練吓自己先,拍多啲其他嘢先,儲番啲彈藥,搵自己不足嘅地方,提升自己。」

採訪:戴彩煥



苑仔直言演「石榴姐」,搞笑演技僅是星爺的三成功力。劇照




鍾意就快D Share啦!