網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月25日 星期五

開Live謝票搞笑話對手Merrick差 __,

開Live謝票搞笑話對手Merrick差

開Live謝票搞笑話對手Merrick差順利晉級的Celine於公布結果前,除了落力透過社交網拉票外,亦上載妹妹Dion拉票短片,片中Dion肉緊跳跳 ...


順利晉級的Celine於公布結果前,除了落力透過社交網拉票外,亦上載妹妹Dion拉票短片,片中Dion肉緊跳跳紮地說:「唔該投Celine一票」而宣布入圍後,Celine立即透過Facebook(Fb)玩直播答謝粉絲,更叫埋妹妹出鏡,而Dion邊食嘢邊說:「多謝投票畀我家姐!」

除了在Fb及微博感謝粉絲外,她亦特別照顧Twitter粉絲,她自拍短片不停轉圈興奮地說:「所有人你好!好多謝你哋!」期間雖然想叫妹妹再出鏡,但妹妹冇聽話,之後她拍攝掛住玩氣球的妹妹,叫她講多謝,妹妹才說:「Thank you!多謝投Celine一票!」而同樣入圍的參賽者Merrick Hanna亦有出鏡,Celine起初叫大家恭喜他,但之後搞笑說:「如果之後佢(Merrick)開Live Chat,就嚟我呢度,唔好去佢嗰度。」Merrick即反擊:「我嘅好好多!」Celine接着說:「唔好去睇佢Live Chat,佢嗰個好差!唔好去!我先係最重要!」






鍾意就快D Share啦!