掃呢頁CODE去手機

2017年8月13日 星期日

歐陽靖(MC Jin):無緣決賽!MC Jin 12強止步 __,MC Jin,

好可惜呀!饒舌歌手歐陽靖(MCJin)近日以「HipHopMan」身份參加內地音樂節目《中國有嘻哈》,因而人氣急升,唔少網友都睇好佢殺入決賽拎到好成績 ...


好可惜呀!

饒舌歌手歐陽靖(MC Jin)近日以「Hip Hop Man」身份參加內地音樂節目《中國有嘻哈》,因而人氣急升,唔少網友都睇好佢殺入決賽拎到好成績!

今晚最新一輯《中》12進9淘汰賽,點知MC Jin 12強止步,吳亦凡講咗幾次對唔住,宣布要淘汰「Hip Hop Man」,而MC Jin聽到之後,即時笑笑口咁同吳亦凡講唔需要同佢講對唔住。

而落到台下嘅佢,起初都強忍淚水,但見到一班戰友及隊友送上祝福時,都咬唇忍唔住留下男兒淚,而MC Jin在微博留言:「如果你們好奇我這個時候有什麼感受或者想法的話,其實在台上我都已經表達了..其實我從第一天來到這個比賽,我問自己為什麼真的有點奇怪,麥克風在手中特別自在,但是不知道什麼時候我需要離開。每一輪堅持一點都不容易,很感謝嘻哈給我一班新的兄弟,卓卓、雙胞胎、孫八一,你們要知道你的壓力也是我的壓力,可能你覺得我是前輩我們不一樣。我是一個學生在這個舞台上..對於所有其他的選手,幾位製作人,節目組的所有幕前幕後工作人員,還有你們所有觀眾.. 我歐陽靖再說一遍謝謝你們的支持和鼓勵,我永遠都不會忘記這瞬間。」

而在《中》擔任制作人的吳亦凡,亦在微博以「OG(指Rap界元老級人物)」嚟形容他,吳亦凡說:「MC Jin不僅是og,更是我們的好兄弟,很榮幸一起製作歌曲 Hiphop路上我們繼續。」另外,亦有大批網友留言表示可惜,更指MC Jin係Rap界嘅傳奇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!