掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

MC Jin除面具見真身 學拼音用中文Rap __,

MCJin早前受訪時講到點解戴面具示人,佢就話想將身份放低!內地節目《中國有嘻哈》自播出以來成為熱話,當中最觸目莫過於神秘人「HipHopMan」的身 ...


MC Jin早前受訪時講到點解戴面具示人,佢就話想將身份放低!

內地節目《中國有嘻哈》自播出以來成為熱話,當中最觸目莫過於神秘人「Hip Hop Man」的身份,雖然大家都猜測是MC Jin(歐陽靖),但他卻一直未有承認。昨晚播出的新一集,Hip Hop Man成功加入吳奕凡戰隊,並除下面具!其他參賽者看到MC Jin後非常激動,做出跪拜動作,MC Jin說:「看到他們的反應讓我很感動,我要真正做《中國有嘻哈》的一份子,真的要努力!」

學普通話挑戰自己

MC Jin日前接受東網訪問時透露,劇組起初想邀請他任評判,但他想推廣中國的Hip Hop文化發展及挑戰自己故選擇參賽,更沒有想過因而再度爆紅。問到為何戴上面具?他自言從零開始:「將身份放低,面具後係邊個根本唔重要,無論咩語言都好,最重要係代表所有熱愛Hip Hop嘅人!」近月才開始學普通話的他,特別找來中文老師從拼音學起,挑戰自己。

有火花先多人睇

提到早前MC HotDog與潘瑋柏批評他Rap的時候太多英文,MC Jin力撐對方無意攻擊,只是節目效果:「自己都認同要有多啲中文,好Unfortunately(不幸地)社會同呢個世界就係愈有火愈多人睇!Hip Hop係外國文化,但喺呢個平台上少啲英文係合理。」提到吳亦凡指Hip Hop Man絕對可以取代評判位置,他坦言就算脫掉面具,在內地都未必有人識。

5歲囝囝都識Rap

談到近日有港迷瘋傳他多年前的Battle片段,他直言感驕傲:「因為自己嘅根喺香港!(返港發展?)目標唔係話要點發展,單純係為Hip Hop!」此外,他在節目中透露囝囝「小老闆」平時都稱呼他為「Hip Hop Man」,故以此外號出戰。問到可有跟5歲的囝囝一齊Rap?他說:「梗係有啦,佢都幾Hip Hop!」

場地提供:都會海逸酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!