掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

「復出」拍戲 陳茵媺大變身Miss味滲出嚟 __,茵媺,陳茵媺,

經過4小時,陳茵媺變咗miss行番出嚟。36歲藝人陳茵媺(Aimee)於2013年與陳豪結婚後,四年抱三共育有兩仔一女,而一直愛演戲的她,自有了小女兒 ...


經過4小時,陳茵媺變咗miss行番出嚟。

36歲藝人陳茵媺(Aimee)於2013年與陳豪結婚後,四年抱三共育有兩仔一女,而一直愛演戲的她,自有了小女兒之後,便一直沒有再接戲,直至今日終於正式復出,拍攝英皇電影《日月星》,在戲中將飾演女教師的她今晨十一時抵達中環髮型屋,經過四小時變身之後,把原本的啡髮染成黑色並剪短,Miss味出晒嚟。

剪完髮之後,她步出髮型屋接受媒體訪問,對於「復出」,她笑言:「好興奮呀!等咗好耐想復工,今次係新嘗試、新角色,做老師教書,我之前未試過呢類角色,我未去多倫多之前都同導演溝通咗好幾次,臨飛前都有keep住開會,並且落實拍呢部戲,我亦特登提早小小返嚟,配合電影公司嘅時間。

開工會否掛住小朋友?陳茵媺謂:「會呀,今日我出門口,佢哋都問我去邊同埋可唔可以陪我嚟,我當然會好掛住,但都ok嘅,因為依家老公喺屋企,一陣我做完嘢再返去接番班。(盡量想安排你或者爸爸喺啲小朋友身邊?)係呀,盡量。」

同老公鬥操肌

陳茵媺指今次接演新戲,都花了不少心思,在加拿大多倫多都不停keep fit,她謂:「好期待開工,喺多倫多都keep住做運動,大約一星期都會做五、六次,食嘢亦盡量健康啲。(向老公請教嘛?)無錯呀,我同佢鬥緊,睇吓邊個腹肌最大。」

買好多手信畀老公

陳茵媺帶兩仔一女到多倫多度假期間,留港開工的陳豪,不時隔空向老婆送驚喜,令陳茵媺冧爆,她謂:「佢好掛住我,我都好掛住佢,佢亦有驚喜送花。(仲有冇送其他嘢?)我覺得唔需要送太多嘢做表示,最緊要係大家保持聯絡,永遠最sweet嘅都係說話上。(有無買乜嘢手信畀老公?)買咗好多,加拿大太多好嘢買,尤其依家,有好多加拿大用品啱佢用,幫佢keep fit。」陳茵媺指現在還有小小時差,而昨晚老公來接機回家後,三個小朋友都嗲爆陳豪,亦有唱歌仔畀陳豪聽。

今次復工之後,陳茵媺笑言希望工作陸續有嚟,她謂:「希望可以繼續接戲,因為我有少少工作狂,希望時間上配合得到,一路湊小朋友一路工作,小朋友九月開學,我今次拍戲亦差唔多嗰個時候完工,到時可以做司機車啲小朋友返學。(係咪希望盡量自己湊番?)盡量配合,因為我同老公嘅父母都唔喺香港,都想自己湊番。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!