掃呢頁CODE去手機

2017年8月28日 星期一

【港姐三甲有變性人?】向海嵐讀著名女校做過風紀 無奈中招捲入風波 __,變性人,向海嵐,港姐,Poyd,

能夠入圍選港姐,一定係有幾分姿色,能夠戴上冠軍,更加係不得了啦。向海嵐98年當選香港小姐冠軍,仲係當屆嘅最上鏡小姐、動感都會大使、環球美態大獎得主。明 ...


能夠入圍選港姐,一定係有幾分姿色,能夠戴上冠軍,更加係不得了啦。

向海嵐98年當選香港小姐冠軍,仲係當屆嘅最上鏡小姐、動感都會大使、環球美態大獎得主。

明明係靚女一名,但世事往往都係咁奇妙,10年有人質疑近屆港姐三甲當中有變性人,向海嵐就不幸被捲入漩渦當中。向海嵐之後喺慧妍雅集晒身材反擊,仲斥責有人無聊過頭,胡亂生謠。

當時曾醒明都解釋過,港姐面試要出示身份證明文件,可以肯定到參賽者性別。其實向海嵐喺銅鑼灣聖保祿學校讀書,做過學校風紀,車婉婉同黃德如都係佢師姐,變性謠言不攻自破。



向海嵐係98年港姐冠軍,連埋其他獎項,係四料港姐。

不過10年有人質疑港姐有變性人,向海嵐就不幸中招。



向海嵐(右二)喺著名女校讀書,仲做過風紀。

鍾意就快D Share啦!