掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

進軍荷里活撻Q 春卷改名王寶葆轉運 __,春卷,王寶葆,王寶寶,

改名真係會轉運?藝人王寶葆(春卷)早前有機會演出由荷里活男星史提芬史葛(StevenSeagal)監製的大片,連工作簽證也辦妥,但可惜在出發前被易角, ...


改名真係會轉運?

藝人王寶葆(春卷)早前有機會演出由荷里活男星史提芬史葛(Steven Seagal)監製的大片,連工作簽證也辦妥,但可惜在出發前被易角,她無奈地說:「個角色係女主角,係做一個蒙古公主,因為我本身有蒙古血統,之前仲飛咗外國去試鏡,其實已經傾好,但最後因為某啲原因臨時換人。」

因為易角一事令她有感原名王宝宝不利事業,故下定決心改名轉運,她說:「其實好多年前已經有人同我講過王宝宝呢個名好差,叫我改名,但呢個名係我媽咪幫我改,所以我冇諗住改,不過經過今次真係覺得自己好黑仔,所以決定改名,我連身份證同其他文件都改晒,個新名同原名係一樣讀音,只係唔同寫法。」

而大感失意的春卷早前更遠赴美國洛杉磯一個多月散心兼尋找新經理人公司,望在演藝事業方面有所突破,又順道在當地慶祝27歲生日。日前返港的春卷已忘記不快,並重新投入工作,正忙於拍攝由錢國偉導演的新片,她在戲中飾演反派,還有不少武打動作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!