掃呢頁CODE去手機

2017年8月8日 星期二

Regen認加工進化楊思琦2.0 __,Regen,思琦,楊思琦,張惠雅,

真‧張惠雅<br>張惠雅出道時面圓鼻扁,已被指與楊思琦撞樣,現時面尖鼻高的她就更加似。
Regen認加工進化楊思琦2.0歌手張惠雅(Regen)以醫學美容院代言人身份拍廣告,見她鼻樑高、下巴尖及胸部豐滿,和初出道時的鄰家女孩樣貌及身形不同 ...


Regen認加工進化楊思琦2.0

歌手張惠雅(Regen)以醫學美容院代言人身份拍廣告,見她鼻樑高、下巴尖及胸部豐滿,和初出道時的鄰家女孩樣貌及身形不同,惹來「寓工作於整容」疑雲!驟眼看她與楊思琦「難分真假」,連Regen亦認撞樣,直呼思琦做「家姐」。

28歲前HotCha成員Regen,自3年前組合拆夥後作單飛發展,現為無綫藝人的她日前為醫學美容院拍攝廣告,見宣傳照特寫其變高的尖鼻,下巴則呈三角形,身穿低胸裙的她胸部豐滿不少,跟幾前年的圓鼻頭、梯形下巴及iPad胸有「微妙的變化」,一洗「o靚妹味」,成個樣Sharp晒。最神奇的是她跟前港姐冠軍楊思琦有8成似,若她擁有思琦的34C豪乳,非現有的32B胸,分分鐘被認錯為「巨胸思琦」。

「叫佢做家姐」

Regen昨日接受電話訪問時直認與思琦似樣:「唔係第一次被人話似思琦,好多時啲人眼甘甘望住我,想問我時,我就搶先同佢講我係Regen。(你覺得似唔似?)似o架,尤其個酒凹,所以我都會叫思琦做家姐,不過最唔似係我個胸冇佢咁勁囉!」

問Regen「變」成楊思琦是否接受「微調」?她說:「我係試做咗療程,但唔係整容嚟嘅。廣告特寫我個鼻係想表達我皮膚有彈性。」問到可會考慮整容?她說暫時未能接受植入式美容,笑言如要隆鼻,早在兩年前已做:「嗰次我撞車撞到鼻骨裂咗,連鼻都歪埋,我做咗矯形手術,都後悔使咗幾萬蚊,冇叫個醫生順便幫我整高個鼻。」至於下巴尖了,她解釋只是年紀增長,加上勤做運動踢走Baby Fat。

張惠雅出道時面圓鼻扁。
  • 張惠雅出道時面圓鼻扁。
真‧楊思琦<br>楊思琦身材驕人,張惠雅坦言非常羨慕。
  • 真‧楊思琦

    楊思琦身材驕人,張惠雅坦言非常羨慕。
一向iPad胸的Regen,竟然夾出事業線。
  • 一向iPad胸的Regen,竟然夾出事業線。

談及上圍升Cup終可露事業線,Regen承認近年做了「手腳」令胸部變大:「我讀緊中醫,發現原來穴道按摩係可以令個胸變大,我幫自己按咗成年,真係得咗,雖然Cup數未變,但真係脹咗。我諗如果成功,就將呢個方法發揚光大益吓啲姊妹,唔使冒險做手術。」

廣告照特寫張惠雅的鼻樑。
  • 廣告照特寫張惠雅的鼻樑。
HotCha時代的Regen(右)Baby Fat,走可愛路線。
  • HotCha時代的Regen(右)Baby Fat,走可愛路線。

儲50萬學中醫

現時修讀中醫的她,計劃明年到內地全職讀5年中醫課程,不過先要解決經濟問題,因學費及生活費要逾50萬元。她無奈說:「今次做代言有6位數,但距離我嘅目標仲好遠,希望以後啲廣告好似今次咁自動嚟搵我啦。」她又稱現時沒有經理人,就算怕醜都要學識硬着頭皮抓撈,最期望有女性用品及運動用品找她合作,讓她早日儲夠錢讀醫。

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!