掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

法甲:【有片】Show Time!尼馬一打五靚波超堅 __,尼馬,

尼馬今場入兩球,冇得頂呀!即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 即睇尼馬超神入波:http://bit.ly/2uXT3b9 巴西 ...


尼馬今場入兩球,冇得頂呀!

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

即睇尼馬超神入波:http://bit.ly/2uXT3b9 

巴西球星尼馬由巴塞過檔巴黎聖日耳門,巴塞戰績就即時滑落輸咗隻西超盃,仲好似陷入危機之中,不過尼馬本人去到PSG,就好似做咗皇帝一樣,唔止佢班波踢到曉飛,新季法甲3戰全勝,尼馬本人踢兩場就累積取得3入球3助攻,堅勁呀!

要講尼馬,唔可以唔提係佢今晨對住圖盧茲,喺補時階段幫PSG埋齋入波,贏到6比2嗰球。佢喺禁區內接應隊友傳送,然後喺先後5個後衞包圍下,又扭又推,然後喺人叢中轉身起左腳快射入網,真係勁到冇朋友。

尼馬加盟巴黎聖日耳門踢咗2場聯賽,已經錄得3入球3助攻,可謂如入無人之境,以其超班質素,唔少歐洲球評家,已經預測佢整季入球數字可達30球,有力爭取歐洲金靴獎。尼馬於新東家發展順利,今仗賽後被問到有冇說話同巴塞講,初頭佢默不作聲,但之後佢咁話:「我實在對巴塞管理層好失望。我喺巴塞過咗好開心嘅4年,但我嘅開心,完全唔關高層事。佢哋實在冇資格管理球隊,巴塞值得有更好嘅人去帶領,每個巴塞嘅職球員,都知道呢個係事實。」

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!