掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

玩SM?張振朗床戰李佳芯 打30幾下籮柚 __,李佳芯,張振朗,

張振朗預告下下星期床戰李佳芯。藝人張振朗到電台宣傳劇集《踩過界》,講到劇中他與李佳芯會有床上戲,他表示下下個星期應該會播,他笑言應該很多宅男粉絲會很期 ...


張振朗預告下下星期床戰李佳芯。

藝人張振朗到電台宣傳劇集《踩過界》,講到劇中他與李佳芯會有床上戲,他表示下下個星期應該會播,他笑言應該很多宅男粉絲會很期待,講到當時拍攝情況?他笑言反而是自己怕醜:「場戲係佢做主動,所以係佢污辱咗我。」他亦笑言戲內要打對方pat pat,笑言打了30幾下:「打完本來仲要捏一捏,但我怕醜,所以就拍多咗幾吓。」問到可是首次拍床上戲?他謂之前跟陳瀅都拍過,但今次更激烈。

問到今次拍床戲前可有跟李佳芯溝通?他謂:「都冇乜點,兩個人冇乜溝通,雖然我哋都熟,但都係等導演做中間人處理。(有冇排過?)有,只係等導演出聲好啲。」問到拍床戲前可有與女友陳芷尤備案?他尷尬笑言:「佢好善解人意。(到時叫佢睇?)佢一定會睇,但睇完使唔使跪玻璃就再算。(佢會呷醋?)唔會,上次佢拍《心理追兇》同人打茄輪我都OK。」

講到工作,他透露九月會與龔嘉欣開新劇,問到兩人可是飾演情侶?他謂兩人又未到情侶的關係,講到兩人之前曾傳緋聞,問到今次可擔心再傳緋聞?他笑言:「唔驚,傳過一次就唔再傳。(因為已有正印?)或者啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!