掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

What?余詠珊證腰斬《Big Boys歷險記》 __,余詠珊,

余詠珊(左圖)指今日播出第二集後將節目腰斬。無綫節目《BigBoys歷險記》上周日晚播出,首集即大玩靈異題材,請來法科師傅杜慶龍(龍哥)到西貢交通黑點 ...


余詠珊(左圖)指今日播出第二集後將節目腰斬。

無綫節目《Big Boys歷險記》上周日晚播出,首集即大玩靈異題材,請來法科師傅杜慶龍(龍哥)到西貢交通黑點念咒超度亡魂,其中一幕更「鬼上身」,其念咒方式成為網上熱話,被網友指感覺近似freestyle。

不過節目播出後,無綫收到投訴,指節目不應在翡翠台黃金時段播出。無綫助理總經理(非戲劇製作)余詠珊今日接受東網訪問時,承認今日播出第二集後將節目腰斬:「我哋剪輯咗,會乾淨啲,唔係咁妖言惑眾,因為緊接劇集播唔可以忽然做得太多神怪嘢。今晚都會播,但其他(集數)會調走。諗緊其他嘢放入去(原本的節目時段),總有好啲嘅安排。」而今晚播出的「乾淨版」,由陳國峰等人跟國際探險專家到郊區體驗原始生活,學習求生技能,猶如外國節目《人在野》。

節目與原本構思有出入

余詠珊亦承認節目與原本構思的內容有出入:「我哋本來諗住係歷險,唔係神怪,好唔適合喺翡翠台,呃神騙鬼冇得喺呢個咁好嘅時間播。」而節目監製謝英偉回覆東網時表示:「我跟隨公司方向,多謝大家關心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!