網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月5日 星期六

【反白眼】當Wyman遇上「納米」咖喱飯:三啖,冇喇! __,Wyman,黃偉文,

黃偉文(Wyman)係公認嘅潮人,有品味,仲識飲識食。今日佢去咗一間望落頗高級嘅餐廳食午飯,點知就遇上「納米」咖哩飯,佢放咗條片喺instagram, ...


黃偉文(Wyman)係公認嘅潮人,有品味,仲識飲識食。今日佢去咗一間望落頗高級嘅餐廳食午飯,點知就遇上「納米」咖哩飯,佢放咗條片喺instagram,留言﹕「一客只有兩口的咖哩飯。」見Wyman食到反晒白眼,皆因碟飯放上枱,只係得兩、三啖,而啲咖哩就得一羹,加埋真係想食多啖都有啲難度。Wyman話﹕「三啖飯,一羹咖哩,冇喇咁就。」真係完全感受到佢嘅無奈,今餐飯....應該....真係食唔飽,有網友笑稱﹕「我覺得要食六個。」

Wyman遇上「納米」咖喱飯,兩啖食完一碟,真係唔知要叫幾多碟先食得飽?(ig截圖) 呢個份量......又擺得幾精緻。(ig截圖) (ig截圖)
咖喱都係得咁多。(ig截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!