掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

羅敏莊阿女升Year 1喇!陳禛孖張瞻做同學 __,陳禛,羅敏莊,

羅敏莊陪陳禛開學,勁開心!原來張繼聰的兒子張瞻亦是在該校讀書。藝人羅敏莊(Mimi)與陳國邦的女兒陳禛今日Year1正式開學,陳禛就讀馬鞍山一間國際學 ...


羅敏莊陪陳禛開學,勁開心!原來張繼聰的兒子張瞻亦是在該校讀書。

藝人羅敏莊(Mimi)與陳國邦的女兒陳禛今日Year 1正式開學,陳禛就讀馬鞍山一間國際學院,與謝安琪及張繼聰的兒子張瞻同校。

Mimi接受東網訪問時指今天由於老公要排戲,故自己湊女返學,女兒陳禛今日返學沒有不習慣,更搞笑問媽咪自己以前的老師及同學喺邊度!Mimi表示女兒今天只需要返一小時課,明天返三小時,下個月才返全日班,不過以陳禛向來的開朗、外開的性格,很快便適應校園生活。

而Mimi近日已購入泰國一個單位,更已完成裝修。問打算何時移民?她回答:「間屋係投資,放租畀人,等阿女讀到Year 5,可以寄宿先諗移民。(你捨得?)我好鍾意,我想佢獨立啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!