掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

【小朋友變大朋友】11年前後冇變過 網民讚47歲宣萱逆生長 __,宣萱,

上個月啱啱過咗47歲生日嘅宣萱,自從拍完大台劇《不懂撒嬌的女人》後,網民紛紛驚嘆佢嘅凍齡五官同細緻皮膚。嚟緊新劇《使徒行者2》出街,宣萱趁宣傳期殺到前 ...


上個月啱啱過咗47歲生日嘅宣萱,自從拍完大台劇《不懂撒嬌的女人》後,網民紛紛驚嘆佢嘅凍齡五官同細緻皮膚。

嚟緊新劇《使徒行者2》出街,宣萱趁宣傳期殺到前,早排就先到新加坡拍另一套英語處境喜劇《奉子成婚》。其實11年前,宣萱已經拍過呢套劇,劇中佢飾演Auntie Ling,同多位當地童星合演。如今宣萱再拍劇,劇中小朋友已經變成大朋友。今日宣萱就喺微博貼咗兩張前後對照相。留言話:「此行最開心的是和朋友敘舊。三位小朋友是當年在新加坡拍攝認識的,11年後Parental Guidance《奉子成婚》.....Miss you all!」

相中3位當年仲係小朋友嘅童星,都變晒大人,但不變嘅係坐喺中間嘅宣萱,難怪網民都笑宣萱「逆生長」。



11年前宣萱個樣係咁。(微博圖片) 11年後個樣都係咁,只有眉型唔同咗,身邊3位童星都變咗做大人。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!