掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

搬回家療傷 陳貝兒等下一春:繼續相信愛情 [壹週刊 - 1436] __,陳貝兒,貝兒,M1,

探熱針搬回家療傷 陳貝兒等下一春:繼續相信愛情驚爆去年結束六年婚姻,難怪陳貝兒拍《嫁到這世界邊端》感觸喊唔停。分居初期晚晚以淚洗面,父母太擔心,勒令她 ...






探熱針

搬回家療傷 陳貝兒等下一春:繼續相信愛情

驚爆去年結束六年婚姻,難怪陳貝兒拍《嫁到這世界邊端》感觸喊唔停。分居初期晚晚以淚洗面,父母太擔心,勒令她搬回家療傷。經過差不多一年,終於接受離婚事實,重新上市的她仍然有勇氣等待下一春,語氣肯定地說:「繼續相信愛情!」







自言已復元得七七八八,日前陳貝兒跟好友歎下午茶時有說有笑。





跟商人老公黃國棟和平分開,仍然做得成朋友。

晚晚爆喊





雖然已走出低谷,但談到婚變仍感慨落淚,說婚姻就如賭博。

三十八歲陳貝兒與物流業商人老公黃國棟離婚,難怪在大台節目《嫁到這世界邊端》中頻頻落淚,她坦言冇人結婚會想離婚,更感觸謂:「依家我係生係死都冇人理,我都離咗婚。」

據悉二人去年分居,現正辦理離婚手續,陳貝兒一度大受打擊,避不見人,幸好有好友及父母支持,已經走過情緒低谷。

「當時 Janis成日喊,佢父母梗係擔心啦,所以叫佢搬返屋企住,可以睇住同照顧佢。不過 Janis同老公係和平分開,再見亦是朋友,大家都仲有見面。」知情人說。

譚校長關心:唔好飲咁多酒

日前陳貝兒夜半在 facebook,面紅紅、似有醉意開 live談拍《嫁到這世界邊端》點滴,一講就講咗三粒鐘,其間播情歌更一度感觸說不下去,睇住她長大的 Uncle Tam譚校長留言鼓勵,更叫她不要飲那麼多酒。

不會放棄

雖然婚姻失敗,但沒影響陳貝兒對感情的信心,據悉她在《嫁到這世界邊端》最後一集說:「原來唔係個個人咁好彩,可以同身邊另一半行到老,不過我唔會放棄,會繼續相信愛情。」

日前她跟好友歎下午茶,全程有講有笑,似乎已收拾心情。談到花了多久才復元,她說:「都要過咗一段時間,依家已經七七八八,好在有好姊妹陪吓。」問到當時是否不想見人?她指着身邊友人說:「好在有佢哋,我哋姊妹淘!」家人曾擔心她做傻事?她笑說:「佢哋知我性格係唔會,我大情大性,有時唔開心會喊,喊完就冇事,佢哋見慣我喊,抒發咗就冇事。」





陳貝兒在阿聯酋拍《嫁到這世界邊端》時遭到恐嚇,苦笑自嘲:「依家我係生係死都冇人理,我都離咗婚。」





見到其他過埠新娘,陳貝兒多番落淚,自言對什麼是真愛,自己未掌握到!





陳貝兒不抗拒姊弟戀,亦喜歡小朋友,希望將來有自己的孩子。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!