掃呢頁CODE去手機

2017年9月21日 星期四

放棄做演員 倪晨曦年賺過百萬  [壹週刊 - 1437] __,倪晨曦,M1,

探熱針放棄做演員 倪晨曦年賺過百萬 05年多倫多華裔小姐冠軍倪晨曦(Elva),在娛圈等足九年無起色,14年決心放棄做演員轉做KOL,由拍片、剪片學起 ...






探熱針

放棄做演員 倪晨曦年賺過百萬 

05年多倫多華裔小姐冠軍倪晨曦( Elva),在娛圈等足九年無起色, 14年決心放棄做演員轉做 KOL,由拍片、剪片學起,到現在擁有自己的工作室,分享扮靚心得和旅遊經驗,並攞正牌教埋瑜伽,短短三年 IG超過 50萬粉絲,被網民稱為 KOL教主,收入三級跳年賺過百萬,比起以前等運到,她說:「而家賺多好多。」

KOL教主工作室首曝光







Elva工作室約一千呎,位於柴灣工廈,由設計到搵傢俬都由她一手一腳搞掂。





她說這幅白磚牆手工最貴,因為要用人手一塊一塊砌上去。





Elva說每天工作不離扮靚、旅遊和瑜伽,暫時充滿她整個生活。





經營三年,她的 IG人數突破五十萬,被封為 KOL教主。





她考獲瑜伽牌後,除開班教授外,又會在網上大騷靈活身手。

等足九年

倪晨曦○六年來港發展一心想做演員,不單演出機會不多,就連緋聞男友也只得黃宗澤,以及合作過電影《溝女不離三兄弟》的沈震軒,等足九年,在三年前終於心死唔撈娛樂圈轉做 KOL,反而闖出一片天。

「決心做 KOL,都猶豫咗好耐,係媽咪一番說話啟發我,佢叫我問自己係咪 ready做演員,如果係就落功夫去學。如果唔係,就用而家識嘅嘢去發揮。咁多年一直等機會,又好似冇咩做到出嚟。自己諗吓,不如攞返主動權,於是客串完《小姐誘心》就冇拍戲。」 Elva說。

三倍收入

開始做 KOL, Elva學埋拍片剪片,現在有八個網上平台,工作室僱有兩個員工,主攻美妝、旅遊同瑜伽三個範疇,其中 ig粉絲超過五十萬,拋離不少較她早出道的 KOL,最近以 KOL身份獲品牌邀請到倫敦睇時裝騷,為即將出街的工作提早完成,這個月幾乎每日在新裝修的千呎工作室踩到凌晨才離開。

Elva自言計過數才開公司,她說:「一年收入過七位數,每月雖然收入唔固定,不過要 run呢個 business,基本使費每月要六位數,而家收入係以前三倍,賺多好多。」





去玩介紹旅遊,當然少不了著三點式騷長腿靚身材。





06年留港發展,有傳她在加拿大獲選華姐冠軍後,曾被在當地做騷的黃宗澤力追。





跟沈震軒合作電影後,男方公開力追,更藉機邀她擔任 MV女主角,不過女方未有過電,只能做朋友。

轉 KOL彈起

網絡世界興起,造就 KOL的誕生,收入更分分鐘好搵過藝人。近年有藝人相繼兼做 KOL,人氣同吸水能力都比以前大大提升。

葉翠翠

去年同大台結束 11年賓主關係的葉翠翠,食住主持過《姊妹淘》的優勢,唔撈大台即變美容達人,成為現時當紅的 KOL, IG粉絲高達三十萬,成為廣告商同粉絲的寵兒。

譚杏藍

09年參加亞視比賽節目《亞洲星光大道》入行的譚杏藍( Hana,花名小花),在亞視一直做二打六。 14年約滿後,順勢自編自導自演兼做埋剪片的 YouTuber,由介紹美容產品到生活資訊贏得唔少網友心,近年更成為全港十大 KOL之一。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!