網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月28日 星期四

經典中環人語 [壹週刊 - 1438 - 財經] __,M1,

現任任太葉小慧(右)在金管局任職時已為有夫之婦,後來雙方離婚,不時見二人在中環超市買餸,或到哥爾夫球場歎茶,非常恩愛。中環人語經典中環人語短短一則《中 ...






現任任太葉小慧(右)在金管局任職時已為有夫之婦,後來雙方離婚,不時見二人在中環超市買餸,或到哥爾夫球場歎茶,非常恩愛。

中環人語

經典中環人語

短短一則《中環人語》,有時候爆炸力勝過一個封面故事,臨別之際,特選以下幾篇「啃」料讓大家回味。





九七年十二月,這則任總疑似「金屋藏嬌」人語刊登後,翌年任總與前妻分居。

九七年十二月,宗菁華收到闊太報寸,在太古城商場巧遇坐地鐵上來的任總,大聲嗌住佢幫襯買曲奇做慈善,誰不知任總如「偷食」般心虛急步離開,唔通任總在太古城金……後來揭盅,現任妻子葉小慧原居於太古城,任總九八年與前妻方少珍分居,並於二千年與當時為任總助理的葉小慧續緣。宗菁華當時依書直說,並無虛言,只是提出疑問,任總為何晚上在太古城出入而已。當時二人各有家室,甚為避忌,此人語一出,任總身邊友好隨即發功,以為宗菁華仲有未爆之黑材料也!

踢爆德國藍妹

九一年,廠佬羅富昌與德國佬到長洲食海鮮,叫了幾樽當時標榜「德國藍妹」之啤酒饗客,呢位老外𢱑晒頭,事關德國絕無產「德國藍妹」,招紙上亦找不到「 Made in Germany」字眼,原來此乃香港貿易行塑造出來之「德國」牌子;人語一出,此後「德國藍妹」標籤省減兩粒字,只稱為「藍妹啤酒」。都咪話唔勞師動眾㗎!





一九九一年十月廿五日刊登的《中環人語》。





藍妹啤酒由捷成集團監管,並於韓國東洋麥酒株式會社釀製,即是韓國產品。





羅富昌是永富容器創辦人,曾獲青年工業家獎,現已六十八歲,九一年與德國廠佬到長洲食海鮮,無意踢爆「藍妹」的真身。

中環寸嘴  Hong Kong is a Joke





楊國佳: Ric Choi小丑上身,我以 Donald Trump手勢糾正佢。

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

中聯辦阿小明調返港澳辦,臨別時引用王菲歌詞、徐志摩新詩及蘇東坡詞,蘇東坡詞我就一竅不通,計我話小明不如實際啲告知,邊度東坡肉最好食,好似黃梅調《游龍戲鳳》曲詞咁:「官人,借問東坡肉何處有?」

乃念大家姓楊,臨別贈言予教育局局長楊潤雄,政府增五十億教育撥款,表面扶助啲失意教育家,因為數學博士唔應用數學,所以國教先至有前途,先有希望取得維穩基金撥款,但啱嘴型只有呢幾句:「不要爸爸,不要媽媽,只要國家。」

前個禮拜去「廚魔」歎分子料理,其實識呢位工程師出身嘅大廚於微時,以前佢管家族生意兼做「廚魔」,專搵啲朋友仔來做白老鼠,我哋啲 cheap友又唔介意俾 set lunch價錢,又有新菜試食。今次個 Sommelier Ric Choi真係搞笑,見佢著三件頭西裝以為係老總或者係鋪頭十個拍乸之一,解釋個 menu及 wine pairing時竟然好調皮咁話:「我知自己係小丑,娛樂吓大家啫。」我即刻使出 Donald Trump嘅手勢糾正佢:「你啲酒經都得得哋嘅,假以時日,充吓砲艇扮到 expert咪拋到人囉,話晒識得神化啲細酒莊出產變成 up& coming嘅酒。」雖然呢首歌暴露咗我實際年紀,送首 Bee Gees《 I started a Joke》你聽,歌詞加咗料( I started a joke which started the whole world crying, but I didn't see that joke was on my home town HKG too)。





呢道菜叫「 ode to the dragon」,創意來自李小龍。





只可以睇唔可以用嘅碟,有成六十幾年咁耐,寫明 Decorated in Hong Kong。





呢道菜叫「 child's play」,用飛行棋做托盤,令人有兒時回憶。

被老總黃麗裳邀請寫食經,其實我出發點是以國際視野批評所謂飲食天堂之弱點;好似香港旅遊景點成日話唔夠;市建局嘅波鞋街及觀塘鵝蛋又走數,之前咩雀仔街、囍帖街,通通閹晒冇特色,市建局揸弗人又龜縮唔出來交代,好似啲公公咁,俾人閹咗,自己就以閹人為樂,香港不是一個 Joke,是什麼呢?

黃浩博士都識貨想我繼續寫,不過稿費都唔夠我打賞俾啲氹得我開心嘅飲食從業員本少爺封筆唔封口,唉,此乃滅聲之悲哀!

最受歡迎人語

昔日還舉行 Focus Group的年代,最受讀者歡迎的一則人語,是李國寶在半島酒店給予泊車仔廿蚊貼士,讀者認為「學到嘢」,原來闊佬都只是廿蚊貼士咁話。

誰是宗菁華

宗菁華本在將軍澳上班,抽空游走中環,掹衫尾跟老友出入高級私人會所,多得基金佬、銀行佬、富豪身邊八卦公以及高級食肆之 captain及 bartender過料,始可耳聽八方,賣盤了,宗菁華在此告別,江湖有緣再見。吊癮的話,睇 Central Gossip Facebook頂住癮先。


鍾意就快D Share啦!