掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

16歲被噓住出道 霆鋒唔認輸瞓身做 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒瞓身去做,唔好怕畀人笑!藝人謝霆鋒到會展出席《鋒味人生品嚐鎂光燈下的創科鋒味》的專家論壇,主持楊鼎立與霆鋒在台上進行答問環節。問到覺得「謝霆鋒」這 ...


霆鋒瞓身去做,唔好怕畀人笑!


藝人謝霆鋒到會展出席《鋒味人生品嚐鎂光燈下的創科鋒味》的專家論壇,主持楊鼎立與霆鋒在台上進行答問環節。

問到覺得「謝霆鋒」這個名對他是有利還是弊?霆鋒表示有好有不好:「大家係咪唔記得咗我點出道?16歲時係畀人噓住出道,每次演出都係冇掌聲,落台就見到經理人喊,直至19歲尾時先有第一吓掌聲,所以係要堅持,所以呢個名對我係有利有弊。」而講到他在各方面都有很好成績,問到為何跨界都會這樣成功?他笑言因為自己很八卦:「同埋唔鍾意知道自己有嘢做唔到,所以我係瞓身去做,唔好怕畀人笑,唔係諗以前,係諗以後。」至於問到他幾時會開演唱會?他笑言會盡快,並特地帶來從未播過的廣東話新歌《有火》,並配上消防員、醫護人員等畫面播出。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!