掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

【趁後生搏一搏】日踩18粒鐘 29歲趙勁皓擁6間鋪 __,趙勁皓,

29歲是怎樣的?29歲大隻仔趙勁皓比同齡的人行快好多,今年做了爸爸,同DaDa又會在年底結婚。他更有四間食肆、兩間健身室,好搏!雖然近期趙勁皓拍大台劇 ...


29歲是怎樣的?29歲大隻仔趙勁皓比同齡的人行快好多,今年做了爸爸,同DaDa又會在年底結婚。他更有四間食肆、兩間健身室,好搏!

雖然近期趙勁皓拍大台劇,但他一有時間就去巡鋪,這日就返開張不久的火鍋店打點,親自埋數,力不到不為財。

中大畢業的他,讀大學時已經半工讀,教健身又做bartender、sales等等。入行之後積極做生意,試過日踩18粒鐘。「想趁後生搏一搏,想改善自己的生活,因為始終自己不是出身富裕家庭,起步會比人慢,要去到某一個位置,要付出的努力比別人多很多,所以做那麼多工作,同時想賺多點錢,希望自己或下一代不用那麼辛苦。」他說。

現在他有兩間King’s Fitness、兩間京菜店,更同陳柏宇夾份開酒吧及麻辣火鍋店。之前他在葵涌的漢堡包店,因為抽風系統出問題,被迫結業,但已經找到地方,就快在銅鑼灣重開。

除拍戲外,他全部時間用來打理生意,百份百投入。事業有少少成績,他希望回饋社會,早前更捐錢給母校建健身室。

相關新聞︰

【鮮肉爸爸】趙勁皓着底褲湊女:13歲就送佢去外國

http://bit.ly/2wPGEWU

【對手會唔會斷?】引體360度轉 大隻仔趙勁皓係轉波高手

http://bit.ly/2gU0M3C

【操肌男女】Fit到做老闆 趙勁皓教你輕鬆操肌3招

http://bit.ly/2rrWCUO

【趙勁皓捱到心有事】盧頌之拍片防老公生日P隊酒 儲臍帶血醫病

http://bit.ly/2gT3N4i




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!