網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月26日 星期二

鄧麗欣:迎娶鄧麗欣?方力申:可能我2018年結婚 __,方力申,鄧麗欣,

方力申表示可能喺2018年結到婚噃!藝人方力申(小方)、葉芷如、周嘉莉及導演冼國林等到九龍站出席電影慈善特別場,小方說:「我喺戲中飾演贊助商,贊助啲學 ...


方力申表示可能喺2018年結到婚噃!


藝人方力申(小方)、葉芷如、周嘉莉及導演冼國林等到九龍站出席電影慈善特別場,小方說:「我喺戲中飾演贊助商,贊助啲學生比賽。(有冇遇過戲中所講嘅校園暴力?)冇喎!但歧視唔多唔少都有啲,譬如我靚仔過人哋,游水快過人哋,都會被人歧視,讀書差過人哋,又會被人歧視,咁講會唔會好啲?所以唔使理咁多,做好自己就得。」

小方有留意網上流傳,指他正儲錢準備2018年迎娶前度鄧麗欣,他直指該網站已經說明是亂說一通:「內容我睇過吓,係事實嘅唔夠百分之十,不過可能依家大家多數只睇標題,唔睇內容,所以好多人恭喜我,但冇人向我求證係咪真。(有網友話一睇就知係假?)啊,即係睇死我呀?我冇諗呢方面,可能我真係2018年結到婚呢,咁錢都要儲嘅,但復合就冇喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!