網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月16日 星期六

樣靚讀書叻!湯洛雯21歲妹做巨胸Law霸 __,湯洛雯,

湯洛雯細妹湯樂瑤(Cass)原來得21歲,果然後生可畏呀!藝人湯洛雯嘅索爆妹妹因為家姐嘅一條片瞬間成為網民討論對象,大家仲話佢好似「苟姑娘」苟芸慧添! ...


湯洛雯細妹湯樂瑤(Cass)原來得21歲,果然後生可畏呀!


藝人湯洛雯嘅索爆妹妹因為家姐嘅一條片瞬間成為網民討論對象,大家仲話佢好似「苟姑娘」苟芸慧添!原來佢只係得21歲,仲係讀Law㗎,唔只樣靚身材正仲係高材生,真係美麗與智慧並重呀!而湯洛雯接受東網訪問時就透露妹妹叫湯樂瑤(Cass),今年21歲,喺英國讀過經濟一年,今個學期返香港轉讀法律。講到上載咗同妹妹嘅合照,問對方係咪想入行?湯洛雯就話:「佢暫時未諗過入行同選港姐,因為仲讀緊書,不過以我了解佢係想做KOL,佢畫畫好叻,而且對美容同時裝都好有興趣。」

「遺傳基因咁唔同」

講到妹妹身材勁爆,更大方分享泳照,有網友將兩姊妹嘅外形作比較,湯洛雯笑說:「唔好話邊個靚啲,我哋完全唔同Style,佢細我9年,但完全唔似,佢比較成熟、女人味重啲,過咗外國讀書,都唔介意着低胸衫,係健康性感!佢身材真係好,我都講笑話點解兩姊妹遺傳基因咁唔同。(你妒忌?)咁又唔會,佢身材好,我都戥佢開心。(有網友讚佢似苟芸慧喎!)我就唔覺得似喎!可能某啲角度問題,但畀人話似苟姑娘(苟芸慧)咁靚女,梗係開心」

姊妹檔合作

湯洛雯表示兩姊妹感情要好咩都傾,笑言自己是低能家姐,會跟妹妹分享軼事:「我哋Friend到成日嗌交,但又好快冇事,佢好叻嗌完交又扮冇嘢!哈哈!我哋成日傾心事,我偏向低B,佢偏向成熟,我喺工作上、感情上、着衫上有問題都會問佢,佢都會畀幾好嘅意見,佢嚟緊都會幫吓我做形象指導。」問會否帶妹妹多上鏡?她說:「如果有人話我哋做嘢,我OK嘅,但妹妹仲有啲怕醜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!