網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月21日 星期四

相隔 28年再合作  52歲劉美君谷胸色誘林保怡 [壹週刊 - 1437] __,劉美君,林保怡,M1,

探熱針相隔28年再合作 52歲劉美君谷胸色誘林保怡52歲的劉美君,為下月中在紅館舉行一連兩場《KarmaChameleon千色演唱會》找來相隔28年無 ...






探熱針

相隔 28年再合作  52歲劉美君谷胸色誘林保怡

52歲的劉美君,為下月中在紅館舉行一連兩場《 Karma Chameleon千色演唱會》找來相隔 28年無再合作的林保怡任個唱嘉賓,又與他重唱 89年《偷窺》一曲;拍 MV當晚,逆齡生長的劉美君谷盡 4吋事業線。遇到火辣嫲嫲挑逗,早前意外弄傷眼角的林保怡,少一點定力都唔掂。

嫲級挑逗

拍 MV當晚,劉美君穿上閃綠色的低胸晚裝,谷盡四吋事業線,雖然已經五十二歲,但身材外貌都 keep得好,為了配合歌曲《偷窺》,她向坐在琴邊卡位的林保怡扭來扭去,落力挑逗。演技派的林保怡交足戲,眼神鹹濕又受落。拍完一個鏡頭,趁休息時,林保怡問:「頭先拍嘅時候,我對眼嘅視線跌低咗,你有冇留意呀?」在旁的劉美君笑到出唔到聲。

現場拍攝陣容強大,十足拍戲一樣,原來是林保怡的班底,「我同高世章負責音樂,視覺上由 Bowie負責,佢好快就搵咗《瑪嘉烈與大衞》好強嘅一個 team,我好放心,佢有要求又奄尖,係一個保證。」劉美君說。





對住劉美君谷胸挑逗,演技派的林保怡交足戲,感覺很互動。





拍 MV當晚,林保怡食雪茄食足兩粒鐘,對已戒煙的他來說,是最難受的事。

考慮四日

二十八年後劉美君搵番舊拍檔林保怡重唱《偷窺》,她說:「呢首歌係我心頭愛,一直都想搵人再唱,但係物色唔到第二個男聲可以啱唱呢隻歌,好難有個男歌手有個咁 man嘅低聲。我搵佢嘅時候,佢推咗,話好耐無唱歌,我叫佢考慮多幾日,結果,我等咗佢四日。」自從一一年的《天與地》片尾曲《年少無知》後,林保怡近六年沒有再唱歌,「我都要多謝劉美君,搵我再合作,突然叮醒我,其實都可以唱番歌,有個咁嘅機會, why not?」





28年前,林保怡與劉美君一臉稚氣,青春無敵。





89年,林保怡與劉美君合唱《偷窺》,當年的 MV在酒吧拍攝,不過兩人表現比現在含蓄得多。

爆眼角縫九針

為劉美君開聲的林保怡試 MV戲服時不小心仆倒,弄傷眼角縫了九針,直到拍攝當天才拆線,「我嚟之前先啱啱拆線,仲有少少腫,初初冇諗過要縫針,因為我驚要剃眉,好彩醫生話唔使剃,先冇咁擔心。而家冇嘢喇,係有啲腫同有啲瘀血,不過,化妝遮到就冇事。」

移居美國多年的劉美君,有九年沒在香港開演唱會,下月中在紅館開騷,由高世章任創作總監,將歌與戲融合放在舞台,連換衫都於台上進行,她請埋林保怡做個唱嘉賓,「係 bonus,我今次個演唱會似 musical,搵佢就啱晒。」





劉美君與林保怡同是要求高的人,合作起來有默契。





林保怡為 MV試禮服當天,不小心撞爆眼角,縫了九針,到拍攝當日才拆線,為了遮傷口,要 keep住補妝。





《偷窺》 MV拍攝認真,林保怡出動《瑪嘉烈與大衞》班底,拍足一日。





劉美君與男友感情穩定,經常周圍旅行,又不時在個人 ig放閃,好 sweet。





劉美君 52歲就當嫲嫲,除了孫兒 Mason,上月又添了孫女 Madison,湊成一個好字。





為了個唱新構思,劉美君請來高世章任創作總監,將音樂與戲劇融在一起。





在圈內人緣好的劉美君,與張學友、林憶蓮是老友,未知二人會否任她的個唱嘉賓呢?

30年歌齡

公認是演技派的林保怡,其實當年是以歌手身份入行,先後做過鼓手、消防員和警察, 87年被葉德嫻賞識合唱《離合圓缺》, 91年正式推出第一張個人大碟, 94年簽約無綫拍劇,演出《妙手仁心》系列劇集彈出,其間唱過不少電視劇插曲, 12至 13年,憑《天與地》跟另外兩個男角陳豪、黃德斌合唱的《年少無知》成為當年神曲,橫掃各大小音樂頒獎禮。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!