掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

32.5C陳庭欣搽泥上身 晒蜜桃胸+玉背 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣又出擊喇!擁有32.5C「蜜桃胸」的陳庭欣(Toby)早前為無綫節目《3日2夜》到斐濟拍攝,但帶備了大批三點式泳衣及背心出發的她一落機就發現出事 ...


陳庭欣又出擊喇!


擁有32.5C「蜜桃胸」的陳庭欣(Toby)早前為無綫節目《3日2夜》到斐濟拍攝,但帶備了大批三點式泳衣及背心出發的她一落機就發現出事,當地天氣比想像中涼得多,令本身生病的她更感不適,她說:「以為斐濟喺南半球天氣好熱,但撞啱天氣唔好,帶唔夠衫,要工作人員幫我去買褸。」

捱冷開工

去到斐濟Toby幾乎全程背心短褲及泳衣上陣,每日惟有捱冷頂硬上開工,但有日要入海深潛拍攝就凍得她騰騰震,她說:「因為現場租嘅潛水衣比較鬆身,冇咗貼身保暖效應,潛到落去真係好凍,凍到好想咳,我有潛水牌,但唔係好叻,又驚咳唔知點處理,忍咳忍得好辛苦,但係啲水真係好清、珊瑚、魚仔好靚。」

浸泥漿溫泉見頭暈

Toby早年在節目《為食總司令》中以三點式泳衣歎泥漿浴令宅男刮目相看,今次到斐濟再試泥漿溫泉為肌膚美白,大晒「蜜桃胸」和玉背,她笑說:「自己霸咗成個溫泉,但係撞啱天氣回暖,浸咗一陣泥漿溫泉有啲頭暈,頂唔順要即刻上水。」當地除了海產新鮮好味,Toby還試了一杯永世難忘的飲品,她笑說:「有日去村落拜會猶長,佢哋沖咗一杯好似泥水咁嘅歡迎飲品,味道好怪,飲完真係一世難忘。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!