掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

極度誘惑!布睎尤馬爾代夫解放32D __,布睎尤,

不得了!布睎尤(Riaco)擁有模特兒高挑身材,更擁有32D上圍!早前,她與男友到馬爾代夫旅行,Riaco與男友才剛剛拍拖數月,正值甜蜜期的她們,趁此 ...


不得了!


布睎尤(Riaco)擁有模特兒高挑身材,更擁有32D上圍!早前,她與男友到馬爾代夫旅行,Riaco與男友才剛剛拍拖數月,正值甜蜜期的她們,趁此次旅行預支蜜月。在馬爾代夫的陽光與海灘美景下,六日五夜行程裏面,Riaco每日都換一套新比堅尼,而且款式一律性感,盡騷本錢!其中她在酒店房,一張半祼坐在床邊晒玉背的靚相,極為誘惑,負責操刀的,應該是男友吧!

雖然有男友在身邊,但在當地竟然有艷遇,她說:「有個酒店嘅工作人員喺我男朋友面前問我係咪單身,我即係忍唔住勁笑,男友聽到都嬲嬲地,指住呢個係我女友,真係好搞笑。」她在當地除了曬太陽外,更玩了不少水上活動,她說:「我有玩潛水、Flyboard同Wakeboard,真係好刺激,冇乜女仔會玩Flyboard,淨係得我一個女仔敢玩乍!」雖然是頭一次玩Flyboard,但好快即上手,有板有眼,連教練都讚她好有型。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!