網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月26日 星期二

【瘦到見骨】32D「巨咪」不見了 周秀娜親自解釋... __,周秀娜,

周秀娜(Chrissie)最近去峇里島度假,日前喺網上上載釣魚相,佢着住一件荷葉邊泳衣,呢款泳衣出名適合小胸部女士穿上,早前阿Sa(蔡卓妍)都有着住騷 ...


周秀娜(Chrissie)最近去峇里島度假,日前喺網上上載釣魚相,佢着住一件荷葉邊泳衣,呢款泳衣出名適合小胸部女士穿上,早前阿Sa(蔡卓妍)都有着住騷吓身材。但娜姐初出道時以32D突圍,但近年瘦到縮晒水,連巨咪都不見了。唔少網民見到娜姐嘅身材都議論紛紛,話佢O依家太瘦,瘦到見骨,擔心佢身體出咗事。

今日娜姐就喺微博透露身體冇事,只係早前為拍戲先減磅,而且食得好清淡,佢話﹕「前段時間為了拍戲才辛苦減重,現在被大家嫌太瘦……想想那些吃草的日子,好憂~做個演員不容易,我還是繼續釣我的魚吧~#峇里島休假#你們說我是不是太瘦了!」有網民留言叫佢要趁呢個trip食多啲,要有多啲肉肥啲先好睇。

娜姐拎起戰利品(條魚),冇肚腩仲瘦到見骨,同昔日32D身材相比,真係差太遠。 周秀娜話因為拍戲先減磅,冇諗過畀大家嫌太瘦。





娜姐今日喺微博親自解釋。


阿Sa都係鍾意着荷葉邊泳衣。

鍾意就快D Share啦!