掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

36E陳婉衡「天外飛仙」晒巨咪 __,陳婉衡,

36E陳婉衡不得了!無綫36E咪神陳婉衡(Alycia)向來都不吝嗇喺網上大晒佢嘅美好身材,今日Alycia又出動,向網友大派福利喇!佢喺社交網晒水着 ...


36E陳婉衡不得了!


無綫36E咪神陳婉衡(Alycia)向來都不吝嗇喺網上大晒佢嘅美好身材,今日Alycia又出動,向網友大派福利喇!佢喺社交網晒水着相,相中見到戴上黑超嘅Alycia以一套紫色三點式上陣,擺出誘人甫士晒Body,索到冇朋友!

Alycia咁鍾意晒,當然唔止得一張相咁少啦,佢再換另一套黑色泳衣,喺ig上載玩水嘅片,見佢「天外飛仙」咁飛上岸,嗰種震撼,真係睇到網民嘩嘩聲!仲有呀,呢套黑色泳衣勁有綑綁feel,唔係人人都着到,肥少少carry唔到,陳婉衡有副咁fit嘅body先完美carry到!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!