網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月23日 星期六

43歲李漫芬佗B:計劃之中嘅意料之外 __,李漫芬,

無論仔定女都好,最緊要BB健健康康,大個聽聽話話!43歲藝人李漫芬(Fanny)昨日於社交網站宣布懷孕三個多月,她的老公談成坤(Alvin)於上環首次 ...


無論仔定女都好,最緊要BB健健康康,大個聽聽話話!


43歲藝人李漫芬(Fanny)昨日於社交網站宣布懷孕三個多月,她的老公談成坤(Alvin)於上環首次為財務公司拍攝電視廣告,Fanny亦有現身支持。

二人一同接受訪問時,問到今次懷孕是否預計之內,Fanny笑說:「可以話係計劃之中嘅意料之外。因為朋友話有BB要先調理好身體,佢介紹嗰中醫畀我睇,個中醫話安胎同調理身體嘅藥方係唔同。我入廁所用驗孕棒驗,但出嚟嘅第二格好淺色,我再抽血,因為可以100%肯定係咪有咗。姑娘話我有咗時老公嗰時唔喺我身邊,我打畀老公,佢啱啱上水(Alvin是游水教練),佢第一個反應恭喜我,我話你都有份。」

打算順產唔開刀

問到打算順產還是開刀生B,Fanny說:「我想順產,我想試吓痛嗰種感覺,同埋話快啲好番,但都唔到我決定。(老公會唔會陪產?)佢梗係會,佢唔喺度會嚇死。」她謂未知道BB性別,而Alvin則表示仔或女都沒有所謂,最緊要健康。

佗B口味都轉埋

至於會否影響工作,Fanny表示公司好體諒她:「我唔使返內地拍,變咗多咗好多香港戲。昨日拍《果爛中的江湖大嫂》拍到凌晨12點,劇組都好照顧我。」她又謂懷孕後口味有轉變,變得喜歡食辣。提到她年過40歲才懷孕,醫生有否建議她停工,她說:「初初嗰時都要瞓床一段時間,係最辛苦,都驚佗唔穩。醫生叫我多啲休息。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!