網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月20日 星期三

谷出4吋事業線 顏子菲巨胸坐C望D __,顏子菲,

嘩!嘩!嘩!藝人顏子菲、陳爽、陳婉衡、簡淑兒、莊思明、莊思敏、袁嘉敏等到銅鑼灣出席電影活動,子菲以低胸造型谷出四吋事業線,力壓同場一眾女星。縮咗2cm ...


嘩!嘩!嘩!


藝人顏子菲、陳爽、陳婉衡、簡淑兒、莊思明、莊思敏、袁嘉敏等到銅鑼灣出席電影活動,子菲以低胸造型谷出四吋事業線,力壓同場一眾女星。

縮咗2cm

講到性感示人,子菲笑言:「好熱呀,知道多人支持,都係尊重番個場合。」曾接受隆胸由A cup變C cup的子菲,上圍比早前更豐滿,不過她卻表示最近在健身教練指導下,成功瘦身同時令咪咪縮水:「開心嘅係有成效,唔開心係上圍縮水,少咗2cm!(再考慮隆胸?)放過我我要控制住個情況,唔可以畀佢再細,或者我之後只做下半身運動!(依家咩size?)34坐C望D。」

買唔到靚Bra

身形曾平平無奇的子菲,現在竟直言大胸有壓力,她說:「跑步同彈跳嗰啲運動我都好鍾意,不過依家就算着運動內衣,都Feel到唔可以令佢有太大負擔。(後悔?)又唔會,不過依家買內衣又少咗選擇,細size有好多靚款揀,但C、D cup好多都阿婆底衫咁!要買外國牌子先得,亞洲通常都唔啱,不過我依家都鍾意女人味啲嘅造型。(身形靚接受着內衣嘅工作?)內衣代言都可以呀,如果有外國牌子搵,內衣騷都OK。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!