掃呢頁CODE去手機

2017年9月12日 星期二

【初期以為耳水不平衡】患乳腺癌第二期 59歲陳秋霞四個月做8次化療 __,癌,陳秋霞,

鍾鎮濤舊愛、現年59歲嘅陳秋霞驚爆患乳腺癌,幸抗癌成功走出鬼門關,上月更來港睇譚詠麟同許冠傑演唱會,一頭白短髮嘅秋霞面龐飽滿,精神奕奕。1981年嫁到 ...


鍾鎮濤舊愛、現年59歲嘅陳秋霞驚爆患乳腺癌,幸抗癌成功走出鬼門關,上月更來港睇譚詠麟同許冠傑演唱會,一頭白短髮嘅秋霞面龐飽滿,精神奕奕。

1981年嫁到馬來西亞嘅陳秋霞,跟金獅集團主席鍾廷森育有三女,擁有幸福家庭,早前秋霞喺當地出席新書《因緣.音緣》分享會,驚爆去年中確診患乳腺癌第二期,當時感到晴天霹靂,透過寫書抒發情感,對病情有好大幫助:「之前聽人講女性喺60歲後唔使擔心患上乳腺癌,所以自己喺30、40歲時,每年都檢查一次,近年冇咁頻密,結果一驗就係乳腺癌第二期。」

去年6月,身在香港嘅陳秋霞覺得唔舒服,還以為耳水不平衡發作,點知檢查後發現患了乳腺癌,姨甥女鄺靄慧係養和醫院乳腺外科名譽顧問醫生,即安排接受長達半年嘅抗癌療程:「病咗就去醫,癌症唔一定係絕望,點解要輕言放棄,我還有明天!」陳秋霞喺4個月內接受8次化療及腫瘤切除手術,積極同癌魔打仗,其間沒有停止寫書法同畫畫,並盡量完成新書寫作。

陳秋霞早前接受當地傳媒訪問表示:「剛開始嗰關最難過,但調整心情之後,每一步就唔難了。最緊要唔好壓抑,要適當抒發情緒,如果病人仲要擔心點去隱瞞同避開親友,反而會加重心情負擔。」接受長達5小時手術時,陳秋霞擔心皮膚會乾,喺醫生同意下敷住面膜入手術室,笑言當自己去做facial;之後因化療出現嘅甩頭髮副作用、不定時發作嘅疼痛,陳秋霞都笑着面對:「如果我突然唔出聲,我唔係發脾氣,只係因為唔舒服。」

11月做完切除腫瘤手術,翌日起床即拍照留念,相中嘅陳秋霞舉起左手為自己打氣,留院期間,唔想瞓喺病床上亂諗嘢,陳秋霞叫女兒帶紙筆到醫院,醫護人員對封佢做「模範病人」,陳秋霞笑說:「我盡量做一個唔難相處嘅病人,醫生、護士、家人都係嚟幫我,點解要對佢哋發脾氣,抗癌好痛苦,照顧我嘅人都好辛苦。」陳秋霞回想接受化療嘅日子,當頭髮甩得七七八八,有朋友提議佢剃光,陳秋霞卻說:「你唔係我,唔會明白。當你擁有好多頭髮,可能唔會覺得點,但當你所剩無幾,就會明白至少還擁有嘅心情。」佢好珍惜僅有嘅兩撮稀疏頭髮,更笑言可以梳丫環髻。現在走過抗癌之路嘅陳秋霞,大力推動乳腺癌醒覺教育,希望女性能正視呢個病。

鍾鎮濤對於舊愛患乳腺癌,佢回覆《蘋果》表示:「聽到這個消息好唔開心,雖然最近少碰面,希望佢可以好快無事,繼續玩音樂和寫書法,做她自己喜歡做的事情,祝福她早日康復。」


鍾意就快D Share啦!