掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

《AGT》Angelica成功晉級 殺入決賽 __,

Angelica開心落淚!10歲「小WhitneyHouston(小雲妮)」AngelicaHale剛於美國才藝真人騷《全美一叮》(America's ...


Angelica開心落淚!


10歲「小Whitney Houston(小雲妮)」Angelica Hale剛於美國才藝真人騷《全美一叮》(America's Got Talent,AGT)最新一集中成功晉級決賽,有望坐上冠軍寶座!

Angelica昨日以David Guetta與Usher合作的歌曲《Without You》出戰準決賽,表現獲Mel B大讚有天使嘅聲音,最終不負眾望成為準決賽第二回合中首位晉級決賽的參賽者。起初Tyra Banks宣布曾失明的17歲Christian Guardino、12歲「機械戰士」Merrick Hanna及Angelica上前三揀一,最後Tyra一宣讀Angelica嘅名即令佢開心到雙手掩面踎低,難以置信的樣子,之後再與Tyra興奮攬攬,Tyra問:「你覺得點呀?」問咗兩次Angelica佢先回神話:「我覺得好開心!我唔敢相信發生緊!」之後Tyra再問一直好撐Angelica嘅評判Heidi Klum講感受,Heidi就話:「睇到其他參賽者要離開覺得好傷感,不過我好為你感到驕傲!好替你開心!」期間被淘汰嘅Christian亦有上前跟Angelica攬攬,場面感人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!