網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月27日 星期三

AGT敗陣返港首露面!Celine狂讚老竇靚仔 __,Celine,

小朋友應該唔伯會講大話!9歲香港「小巨肺」譚芷昀(Celine)早前於美國才藝真人騷《全美一叮》(America'sGotTalent,AGT)中出局 ...


小朋友應該唔伯會講大話!


9歲香港「小巨肺」譚芷昀(Celine)早前於美國才藝真人騷《全美一叮》(America's Got Talent,AGT)中出局,今日佢同爸爸譚順生返港後首次露面出席活動,Celine全程笑得好開心,不時跟大家揮手,司儀問Celine覺得爹哋靚唔靚仔,她就傻笑向爹哋求救:「你講吖!」之後佢仲賣口乖話:「世界上冇人靚仔得過爹哋!」

「好多同學恭喜我」

接受訪問時,Celine透露已經重返校園:「啲同學好開心我返嚟,有恭喜我。(會再參加比賽?)我想同朋友一齊多啲,我以前冇乜同朋友返學,返咗學先,過咗幾個月再參加。」

不過Celine就話冇因為出局而唔開心,因為同啲參賽者好開心,識到好似朋友。提到參加比賽要同學校請假,譚順生話:「一定要,請假加埋差唔多兩個星期。(會怕追唔上功課?)本身都有做功課,但係美國法例之下小朋友係要上堂做功課。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!