網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月14日 星期四

港女無行 俄仔 Ansheles冧爆女友玩互餵 [壹週刊 - 1436] __,港女,Ansheles,M1,

Ansheles俄仔有女友Asha餵食乳酪,冧爆!探熱針港女無行 俄仔Ansheles冧爆女友玩互餵22歲操流利廣東話的俄羅斯靚仔ArtemAnshe ...






Ansheles俄仔有女友 Asha餵食乳酪,冧爆!

探熱針

港女無行 俄仔 Ansheles冧爆女友玩互餵

22歲操流利廣東話的俄羅斯靚仔 Artem Ansheles(俄仔),因製作短片《請媽媽飲涼茶》及以急口令方式成功挑戰「麥兜點午餐」在網絡爆紅,是近期首選「 hot guy」,在香港生活了四年的他,除咗為 viuTV節目擔任主持外,最近仲同余安安合作參與劇集《迷失假期》!

初嘗拍劇嘅滋味, Ansheles同英菲混血拍檔 Asha(徐[!8EAF]喬)朝夕相對拍出真感情,趁住假期,一對小情侶現身中環拍拖行街,一見面就攬到實,熱戀情侶一杯乳酪兩份食玩互餵,甜到漏!

拍劇撻着

人稱「俄仔」的 Ansheles,十八歲時因為喜歡亞洲文化而來香港旅遊,最後樂而忘返,決定留港讀書和生活,每日誠心學廣東話,由當初做模特兒,直到有機會做主持,熱愛拍片的他仲經常自製短片在 YouTube分享,諗頭多多嘅佢,曾邀請媽咪一起試飲中國涼茶,短片令他在網絡爆紅,加上食正港女崇洋天性,人氣急升令他工作接踵而來!

Ansheles最近更有機會拍劇,有份參與 viuTv劇集《迷失假期》,同余安安、邵子風有不少對手戲外,和鬼妹拍檔 Asha(徐[!8EAF]喬)更加過從甚密,上月中二人現身中環 IFC拍拖行街,一見面二人熱情攬到實,又經常情不自禁冧笑對望,俄仔先陪女友去揀衫置裝,再去附近超市買生果,行到攰就轉戰去到附近雪糕店享用乳酪雪糕,二人邊食邊傾全無冷場,熱戀情侶一杯乳酪兩份食, Asha更主動餵男友俄仔食乳酪,冧到俄仔暈陀陀!甜歎個半鐘後,一對小情侶漫步去天星碼頭坐船過海繼續下半場!





俄仔等足女友半粒鐘,二人一見面即熱情攬到實。





俄仔幫女友揀衫置裝,好貼心。





兩人到附近超市買餸玩煮飯仔。





風趣嘅俄仔不停講爛 gag氹女友開心。

孖細妹三人行

拍拖半日,俄仔同 Asha在碼頭吹住海風談心,突然有個外籍靚女加入做「電燈膽」,望真啲,原來係俄仔細妹,由俄羅斯抵港探阿哥的 Ayla,一見面就同哥哥女友 Asha雞啄唔斷,被冷落的俄仔眼見女友能夠融入家中當然唔會呷醋,三人行喺碼頭等船期間仲不停自拍!「俄仔個細妹得十六歲,成日都會飛來探哥哥,之前探班都有見佢來,邵子風仲講笑話對佢一見鍾情,由於靚女關係,個個都叫俄仔帶細妹入行!」知情人士透露。

外表殺食的俄仔,早前出席活動,認識了 Super Girls成員 Heidi,仲成功冧掂對方合作拍片,在俄仔新鮮滾熱辣上載的短片中,同「女神」 Heidi戴上眼罩互摸畫對方肖像,攞正牌抽水。





煞科當晚,俄仔喺劇組人員面前攬實同樣有份參演劇集的女友 Asha。





俄仔最近參演 viuTV劇集《迷失假期》,仲同余安安有合作。





俄仔在劇集《迷失假期》中,在邵子風的鼓勵下追夢。

鍾情單眼皮

俄仔接受《壹》仔訪問,問到佢同 Asha關係,欲言又止的他,勁怕醜用廣東話解釋:「其實我哋喺呢兩個月拍劇,同劇嘅人都 friend咗好多,點解我會同佢一齊出去特別多,因為我哋兩個喺呢部劇入邊都係外國人,容易啲溝通,我有困難嘅時候佢會幫我,因為佢都係識英文同埋比較外國人文化!(拍咗拖幾耐?)我哋唔係拍拖但我哋 friend咗好多!」

再問到有否同亞洲女性拍過拖,俄仔表示:「冇同亞洲人拍過拖,其實無所謂亞洲定香港人,啱你嘅人,佢係咩人都唔緊要,最重要就係你哋有冇嘢溝通,你係咪真係愛同 love each other,我覺得最重要就係你哋嘅 chemistry!」至於睇女的時候,會先留意對方哪一個部位?俄仔就話:「眼!我最重要就係眼,最鍾意就係單眼皮!細個已經好欣賞亞洲人嘅外表!」





Asha同俄仔的妹妹齊齊錫住俄仔面珠玩自拍。





Asha同俄仔一見面就雞啄唔斷攬實吹水。





俄仔主動幫人生路不熟的妹妹買船飛過海。





坐船期間,俄仔隔住細妹將頭貼近女友。





成功彈起的俄仔被外地同鄉認出。





俄仔冧掂 Super Girls的 Heidi合作拍片,二人攞正牌互相抽水。

網絡紅人

年僅廿二歲的俄仔( Artem Ansheles),俄羅斯出世,曾移居莫斯科及塞浦路斯,因喜愛香港文化,俄仔 18歲便移居香港發展,操得一口流利廣東話的俄仔,現任 viuTV主持,主持兒童節目《快樂童盟》及《 Girl's Talk》,早前,俄仔製作的短片《挑戰!麥兜×黎根落單一 take過》,以急口令方式成功挑戰「麥兜點午餐」一幕,令人驚嘆,近月,拍攝的《請媽媽飲涼茶》及《請妹妹食糖果》短片,古怪反應,引來十多萬點擊,俄仔火速爆紅,成為網絡紅人。

過江演員

娛樂圈有不少外籍演員,因操得一口流利廣東話而留港發展多年,不時喺大台熒光幕出現,就算講唔出名,大家都梗認得個樣。

喬寶寶

印籍喬寶寶, 05年參加《殘酷一叮》後,辭職懲教助理而加入娛樂圈,其騎呢形象令觀眾留下深刻印象,曾拍過不少電視劇,《怒火街頭》、《巨輪》及《張保仔》等,趁住其知名度,喬寶寶更搞小生意做老闆,賣大閘蟹開果欄,又不時到外地登台搵真銀,賺到笑。

河國榮

已經 52歲的澳洲籍河國榮,三十年前來香港發展,任職英文教師,其後加入無綫成為特約演員,無數次飾演高級督察、英國高官及牧師等角色,深入民心。 02年更參演舞台劇《但願人長久》,去年為圓歌手夢,河國榮於「毛記電視」憑二次創作歌曲《亞視永恒》,更是唱到街知巷聞。

布偉傑

99年由美國來香港工作的布偉傑, 01年加入 TVB就拍古裝劇《騎呢大狀》後,正式開始演員生涯,客串過不少劇集, 06年於《同事三分親》獲「阿一」外號而為人所熟悉,在港足足 18年,布偉傑除咗識講廣東話、普通話及柬埔寨語外,更懂寫中文;今年六月,布偉傑返美國與化妝師女友結婚,更依照香港傳統,在科學園筵開 25席。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!