掃呢頁CODE去手機

2017年9月1日 星期五

【原來係孝女】AV路冇下文 35G麥紫莉哭求40萬救病母 __,麥紫莉,

曾幾何時,20歲嘅麥紫莉(Chili)大鑼大鼓,話8月中會殺入日本AV界打真軍,更聲稱要積極減肥備戰,當時嘅麥紫莉,雄心壯志,一心諗住「深入虎穴」,要 ...


曾幾何時,20歲嘅麥紫莉(Chili)大鑼大鼓,話8月中會殺入日本AV界打真軍,更聲稱要積極減肥備戰,當時嘅麥紫莉,雄心壯志,一心諗住「深入虎穴」,要喺龐大嘅AV市場分杯羹。

點知數吓一日數吓又一日,9月都就嚟,日本AV之旅一拖再拖,人氣賺咗,商演嘅錢亦袋咗,麥紫莉真身依舊原封不動留喺香港,難怪唔少希望佢可以「為港爭光」嘅港男,大嗌「回水」。

日前《蘋果》已經率先踢爆麥紫莉所屬嘅「Hotline TV」、「製作公司Hotline TV」、「Hotline TV Production House」及「Hotline TV Limited」,喺香港商業登記及公司註冊處均沒有相關登記,即係點,即係AV之行,99.9%純粹吹水。(新聞連結:http://bit.ly/2vMjw76 )

不過對成為AV女優,依然滿有憧憬嘅麥紫莉,日前就接受周刊專訪時,話要急賺錢幫屋企人還債,阿媽又患病急需酬錢醫病,之前公司安排佢8月赴日拍兩套AV,合共40萬酬勞,現階段極之需要呢筆錢,麥紫莉仲話,唔做AV就幾乎冇其他出路。佢喺訪問中話:「自己現時收入同一般文員差不多,根本唔夠用……曾經都好掙扎,但自己好需要呢一筆錢。」

縱使公司未有安排,日本嗰邊又未有接頭人,不過為免俾人話得個「吹」字,麥紫莉日前就自己撳荷包,走去診所做全身檢查,為赴日拍AV做準備咁話!



麥紫莉因AV之名,喺眾名出寫真嘅o靚模中,突圍而出。(資料圖片) (資料圖片)
可惜AV之旅都未知去唔去得成。(資料圖片) (資料圖片) 書展即刻收埋35G身材,不過都有人爭住同佢影相。(資料圖片)
仲有成棚人掩護。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!