網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月20日 星期三

【投資有道】陀B四個月 香港女首富甘比湊女放學食老麥 __,港女,甘比,

劉鑾雄(大劉)去年娶甘比(陳凱韻),除賜劉太之名,更不斷分身家送上資產物業,令她身家暴升至547億,成為香港女首富。甘比成為劉太,近月都開始涉獵商界, ...


劉鑾雄(大劉)去年娶甘比(陳凱韻),除賜劉太之名,更不斷分身家送上資產物業,令她身家暴升至547億,成為香港女首富。甘比成為劉太,近月都開始涉獵商界,早於4月,佢就牽頭家族及幾位投資友好,大手認購10億美元(約78億港元)中國恒大(3333)美元債券( 新聞連結:http://bit.ly/2xvfPao ),今日再有消息指她再牽頭出手認購6億美元(約46.8億)佳兆業(01638)債券,連同之前已認購嘅6億美元,現共持有12億美元佳兆業債券。

甘比投資有道,今個月初證實再為大劉陀第三胎,大概已有4個月身孕,可謂雙喜臨門,不過佢依然親力親為接送仔女返學放學。今日晏晝3點幾,甘比就現身天后,佢其中一架七人車「1LOVEU2」就停泊喺度,但甘比就坐另一架七人車嚟,見佢着住白色tee、披住外套、牛仔褲打扮落車,佢似搭朋友順風車,見佢一落車就猛同車入面嘅人揮手bye bye。甘比落車就行返佢自己架7人車,見佢陀住BB步履依然輕盈,腹部就有少少微隆,同保鑣直去貝沙灣,原來佢接大女秀樺放學,佢落車時就戴返副黑超,上咗學校大概10分鐘,就同秀樺一齊步出。

甘比就同秀樺再加一個保鑣,去咗附近M記買快餐外賣,兩母女就走咗去自助點餐屏幕度揀嘢食,全程都見秀樺揸fit,不過佢就似乎心大心細,「篤」住個芒搞左近5鐘先決定到食咩,最後點完餐,佢哋兩母女就先上返7人車,留低保鑣去等餐。

採訪、攝影:孔志豪、吳耀輝 甘比先坐友人車到天后。 然後轉坐自己車到貝沙灣。
甘比到貝沙灣接女放學。 懷有四個月身孕嘅甘比,步履依然輕鬆。 秀樺自己揀嘢食。
吖!食乜好呢!(設計對白) 拖住媽咪離開。

上車返屋企。

鍾意就快D Share啦!