掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

陳豪自認係肌佬BB班:想再大隻啲 __,陳豪,

莫非要變阿諾舒華生力豪?藝人陳豪現身電台接受訪問,提到依家操到咁Fit,拍完劇會否繼續操,他直言:「未夠,我依家只係初級班,變成咗興趣,要練到中級班先 ...


莫非要變阿諾舒華生力豪?


藝人陳豪現身電台接受訪問,提到依家操到咁Fit,拍完劇會否繼續操,他直言:「未夠,我依家只係初級班,變成咗興趣,要練到中級班先OK,想再大隻啲,囝囝都有叫我騷畀佢睇。」

他又指經常會帶小朋友去做運動,但大仔就比較文靜,鍾意睇書。談到三個小朋友性格都好唔同,陳豪坦言大仔似媽咪,二仔就似自己,而囡囡就係集合兩人嘅性格。其後,更大爆大仔腳腕嘅胎記同太太陳茵媺嘅胎記係一模一樣。至於講到於劇集《使徒行者2》內激戰宣萱,他笑言只係睇番少少,因為晚上要照顧小朋友,而冇時間睇。

另外,問到忙於照顧仔女,係咪同太太冇得二人世界,陳豪話:「暫時未有,但會盡量抽時間去做,我都好專注夫妻關係,做番拍拖會做嘅嘢。都應承咗每年都有個trip係二人世界,上年都有去,不過依家要預備個仔interview,頭痛緊。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!