掃呢頁CODE去手機

2017年9月1日 星期五

苟芸慧嫁得出!陸漢洋將赴意國浪漫求婚 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

真係甜到漏!苟芸慧(苟姑娘)與陸漢洋公開戀情後,男方愛的攻勢一浪接一浪,今年「520告白日」於社交網公開示愛,寫上「52099」(我愛你苟苟)!繼而將 ...


真係甜到漏!


苟芸慧(苟姑娘)與陸漢洋公開戀情後,男方愛的攻勢一浪接一浪,今年「520告白日」於社交網公開示愛,寫上「52099」(我愛你苟苟)!繼而將家傳之寶、母親生前所戴的鑽戒贈予女友作定情信物。之後兩人不時出雙入對,無論出席活動或陸漢洋參加賽車,苟姑娘必定陪同左右,甜蜜到爆。

陪到意國睇騷

苟姑娘性格溫柔體貼,深得陸漢洋愛錫。自從收身變瘦回復靚靚後,工作亦愈來愈忙。九月中,苟姑娘獲邀到意大利睇騷,陸漢洋亦會陪同出發。她昨午(8月31日)隨經理人和助手現身九龍塘一餐廳午膳,陸漢洋突然現身,原來為了爭取見面機會,幾忙都抽時間來陪女友。

眾人食飽後,陸漢洋再陪苟姑娘到Sportmax試衫。抵達店舖後,他即匆匆離開,原來為氹女友,專程行到商場另一端買雞蛋仔,見他買完已忍不住邊行邊食,折返店內即坐在梳化上繼續食。而苟姑娘則不停進出更衣室,每試完一個造型,她便走到男友面前問意見,期間她貪玩與男友交換太陽眼鏡戴,Sweet到爆。不過苟姑娘挑選了一件由頸遮到腳的連身裙,莫非怕穿得太性感,令男友呷醋?

秘密Book頂級酒店

據知,苟苟一向鍾情威尼斯,覺得當地很浪漫,經常向男友提及。雖然陸漢洋平日無厘正經,但其實女友每句說話都記得。今次意國之旅,他已秘密安排最頂級的酒店和餐廳,準備給女友一個既驚喜又浪漫的求婚及訂婚儀式。

希望明年打埋天窗

問陸漢洋是否準備在意國訂婚?他接受東網訪問說:「佢(苟姑娘)過去意大利做嘢,我自己去比利時賽車,不過到時會Join埋。(咁靚地方適合求婚同訂婚!)好提議!」問到是否訂婚?他即保持神秘說:「唔答、唔答、唔答!(婚期呢?)諗緊,度緊期,兩個都要度,我大概知自己賽車時間表,但佢嘅時間要同佢經理人度,佢經理人有好多工作安排。(係咪要攞埋法國賽車冠軍先結婚?)贏唔贏到都會結婚,但真係要講Timing,結婚都要搵啱地點。佢家人喺加拿大同香港,我又有個好想去嘅地方,都幾頭痛,問緊身邊啲朋友取經。(出年結?)希望」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!