網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月26日 星期二

冇膽餵奶換片!天王郭富城剪臍帶手都震 __,郭富城,

做咗爸爸,城城好風騷呀!51歲天王郭富城「升呢」做爸爸之後,首次亮相公開活動,分享做爸爸嘅喜悅!西裝官仔骨骨嘅城城,一出場即風騷除低太陽眼鏡同粉絲及傳 ...


做咗爸爸,城城好風騷呀!


51歲天王郭富城「升呢」做爸爸之後,首次亮相公開活動,分享做爸爸嘅喜悅!西裝官仔骨骨嘅城城,一出場即風騷除低太陽眼鏡同粉絲及傳媒會面,引起全場起哄!

B女未改名

城城接受東網巨星fb直播訪問,佢話視啱啱出世嘅囡囡為小公主:「電影公司都體諒,調配啲工作,多啲時間陪屋企人,拍吓其他人先,我依家知道每個細節點做,我打點好晒,安頓好晒,依家返咗去拍戲(BB改咗名未?)都係畀番長輩媽媽改」

問到有冇幫囡囡換尿片、餵奶?佢話:「唔係好夠膽住!(抱BB感覺?)抱就有,感覺好似一個迷你版城城。(好幸福?)好幸福,始終都係一個家庭,係一個成長嘅過程,好多朋友睇住我成長,係人生另一個階段,依家改變咗好多,少咗同朋友食飯,收工都即刻返屋企。」

日日影全家福

有冇親手幫囡囡剪臍帶?身為天王嘅城城都話:「有,好緊張,手都震埋。(影咗全家福未?)日日都幫小朋友影一張,如果我去工作,就叫太太(方媛)幫手影。(開工唔捨得囡囡?)依家科技好發達,靠視像見面。(擺百日宴?)未必,應該滿月會一家人食餐飯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!