掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

琦琦:佢連結婚都咁潮! __,琦琦,

琦琦:佢連結婚都咁潮!名模琦琦、Rosemary、惠英紅及鍾慧冰等出席William的同性婚宴,琦琦表示送了利是給對方,更特意找了兩個男人封面的利是封 ...


琦琦:佢連結婚都咁潮!

名模琦琦、Rosemary、惠英紅及鍾慧冰等出席William的同性婚宴,琦琦表示送了利是給對方,更特意找了兩個男人封面的利是封,又大讚他們勇敢:「William係時裝設計師,佢設計好新潮,佢連結婚都咁潮,我好Surprise,估唔到佢咁快就結婚。」琦琦更於昨日凌晨12時傳訊息給William:「我話我一定要成為第一個祝福William嘅人,我祝佢永遠幸福,大家相親相愛。佢哋兩個係完全唔同職業嘅人都可以走埋一齊,好值得祝福,當搵到真愛嘅時候,愛係需要畀承諾。」

而Rosemary因14歲時第一個時裝騷就是行William的騷,故視對方為恩師,她特意穿着William設計的黑色大露背晚裝現身,並表示與他一齊去過好多地方行騷,有好多回憶。

Rosemary穿上性感晚裝賀恩師鄧達智。
  • Rosemary穿上性感晚裝賀恩師鄧達智。
琦琦祝一對新人幸福快樂!
  • 琦琦祝一對新人幸福快樂!





鍾意就快D Share啦!