掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

【獨家】億萬廚神謝霆鋒放下身段做咕喱 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒為慈善親力親為!身家逾億的「型男廚神」謝霆鋒為慈善拉大隊返港拍攝新一輯「鋒味」,並專誠從台灣請來好友小S做嘉賓,昨日(14日)霆鋒進行首天拍攝,據 ...


霆鋒為慈善親力親為!


身家逾億的「型男廚神」謝霆鋒為慈善拉大隊返港拍攝新一輯「鋒味」,並專誠從台灣請來好友小S做嘉賓,昨日(14日)霆鋒進行首天拍攝,據悉因只有兩天時間拍攝,霆鋒和小S行程緊密,早上已走訪餐廳及健身室取景,到下午三時多,二人及拍攝大隊現身尖沙咀「鋒味曲奇」的Pop-up Store,不少霆鋒歌迷早已聞風而至等候偶像現身,霆鋒由保安護駕到場,小S則緊隨霆鋒身邊,現場Fans興奮尖叫。

搵歌迷幫手

身為曲奇店老闆的霆鋒,第一時間給小S品嘗招牌作「鋒味月曲奇」,小S咬下一口即說:「好好食。」並表現得對這新派月餅曲奇很感興趣。然而時間緊迫,霆鋒已急不及待將店內一箱箱的月餅曲奇搬走,但只得一雙手,他說:「邊度有咁多雙手,不如叫歌迷幫吓手啦?我哋要100盒月曲奇搬去做善事,但唔夠人手,可唔可以搵幾個幫手呀?」霆鋒此話一出,現場即有四、五名女歌迷撲出來相助。

被迫埋死角

之後霆鋒、小S聯同歌迷捧着一個大紙皮箱,將店內的存貨一箱不漏「清倉」搬走,霆鋒說:「依家要將啲月曲奇搬去深水埗明哥嗰邊,到時送畀啲低收入家庭。」他捧着大紙皮箱入升降機,被歌迷逼埋死角仍保持四萬笑容。問到已久未在港現身公開活動?他說:「其實都唔算公開活動,主要係嚟搬貨。(中秋節係咪喺香港陪屋企人?)中秋呀,未知呀!」他稱因拍攝工作將會留港數天。之後,他將一箱箱月餅曲奇搬到車尾,為報答歌迷「出力」,上前與她們拍大合照。霆鋒由現身商場到離開前後只有十分鐘,為慈善由廚神變身做「快閃咕哩」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!