掃呢頁CODE去手機

2017年9月26日 星期二

【爆相爆片】老婆著長衫長褲曬太陽 半裸蔡加讚陪女郵輪嬉水 __,蔡加讚,

玩具大王蔡志明孻仔蔡加讚喺13年娶咗「宇宙最強」甄子丹嗰姨仔汪圓圓,二人三年抱三,生咗大女Celine同一對孖仔Christian同Kameron,真 ...


玩具大王蔡志明孻仔蔡加讚喺13年娶咗「宇宙最強」甄子丹嗰姨仔汪圓圓,二人三年抱三,生咗大女Celine同一對孖仔Christian同Kameron,真係有仔密密生。

本報讀者謝小姐日前就透過《蘋果》爆相爆片,見到蔡加讚同圓圓帶埋「前世情人」3歲大女Celine去咗星夢郵輪玩,同場仲有加讚家姐加怡兩公婆,但就未見佢哋對孖仔。

謝小姐就見到赤膊嘅蔡加讚抱住囡囡,同圓圓行咗去甲板嘅水池玩水,相片中,見蔡加讚就同Celine落水浸,而圓圓就好似好怕曬,又着長袖防曬衣,又戴帽同黑超,坐喺池邊睇住佢哋兩父女玩:「嗰時係晏晝4點半,見蔡加讚就全程抱住個女,嗰女個樣細細眼好得意,嗰樣似媽咪多啲,由於好熱好曬,甲板好『辣』腳,蔡加讚唔畀佢落地行,見個女全程都好似跟佢多啲,汪圓圓就尾隨,見佢想嗰女戴頂粉紅帽仔,但係嗰女唔肯戴,佢唯有自己戴住,佢哋喺池邊玩咗半個鐘,期間見佢哋點咗椰青飲。」

謝小姐就話呢個郵輪之旅係要玩3日2夜:「估唔到佢哋有錢人都會同普通市民一樣嚟玩遊輪,去泳池玩水,因為消費唔算貴,一個人最平係幾百蚊,最貴都係二千蚊到,住兩晚食足7餐。」

(讀者謝小姐提供圖片) 日前謝小姐見到蔡加讚同圓圓帶埋3歲大女Celine去咗郵輪玩。 蔡加讚同囡囡玩得好開心。


走嗰陣蔡加讚唔想囡囡『辣』腳,全程抱到實


鍾意就快D Share啦!