掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

撐港姐冇變質 雷莊𠒇話唔識曾志偉 __,志偉,雷莊𠒇,港姐,曾志偉,

雷莊𠒇話佢唔認識曾志偉。2017香港小港冠軍雷莊𠒇、亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及2016香港小姐競選冠軍馮盈盈,在佐敦出席領獎活動,師姐馮盈盈為雷莊𠒇戴上 ...


雷莊𠒇話佢唔認識曾志偉。


2017香港小港冠軍雷莊𠒇、亞軍何依婷、季軍黃瑋琦及2016香港小姐競選冠軍馮盈盈,在佐敦出席領獎活動,師姐馮盈盈為雷莊𠒇戴上金鑽后冠。曾擔任港姐司儀多年的曾志偉心痛港姐決賽變質,變成big big channel廣告騷,更以「慘不忍睹」來形容今年節目。由外國返港的雷莊𠒇坦言不認識曾志偉,她說:「因為TVB今年同big big channel有好多合作,所以佢哋嘗試去宣傳big big channel。(港姐好似變成唔係主角?)自己又冇諗,因為呢兩個月都好忙,只係專注去做好啲自己,又唔覺得港姐唔係主角。」

唔介意網民比較

網民認為2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia Paiva)比雷莊𠒇靚更漂亮,更將兩人比較,她說:「冇留意,呢啲係網民嘅意見,佢哋有佢哋嘅意見,佢哋話佢靚呀。(你覺得自己靚唔靚?)我都覺得自己靚,自己最滿意自己嘅係身材。(介唔介意人哋比較你哋?)唔介意,每個人都有佢哋嘅諗法,不過有時評論可以唔好咁苛刻,雖然都對我冇影響,但係有啲好惡毒嘅評論,好似話我要全家死就唔好,我哋嘅文化唔同、可以有唔同嘅諗法,但係呢啲意見去到世界各地人人都會覺得好差。(會唔會好嬲?)唔會嬲,不過有啲失望。(父母有冇擔心你?)父母會擔心我嘅安全,不過佢哋知道我好堅強。(有冇因為評論唔開心而喊?)冇喊,反而覺得佢哋有時啲評論好有創意,自己睇完都覺得好好笑。」

去荷里活發展

雷莊𠒇計劃履行完一年港姐合約後到荷里活發展,她說:「因為之前喺多倫多認識一個經理人,佢可以安排我去荷里活發展,攞奬之後都有同佢聯絡,佢都好開心我攞咗冠軍,希望下年可以合作,依家要學多演戲先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!