掃呢頁CODE去手機

2017年9月30日 星期六

演南俠展昭!張振朗連自己都笑 __,張振朗,

張振朗接何家勁同黃日華棒演展昭!藝人張振朗接受東網電話訪問時笑言,很多人得悉他演展昭感驚訝:「就連我自己都當堂講:『吓!咁好笑?』因為大家覺得我嘅形象 ...


張振朗接何家勁同黃日華棒演展昭!


藝人張振朗接受東網電話訪問時笑言,很多人得悉他演展昭感驚訝:「就連我自己都當堂講:『吓!咁好笑?』因為大家覺得我嘅形象同展昭有啲出入,但係我會努力做好佢囉!好似嗰陣我拍《愛‧回家》做一個瑜伽教練,都係邊拍邊學,所以今次遇到呢個角色,都會盡力做好。」

提到何家勁演展昭深入民心,張震朗稱:「我都好鍾意佢,佢做英雄人物好正,要我同佢比,我一定冇得比。不過我知道有機會接拍呢個角色時,都即刻跟個朋友練劍,我會盡量將展昭嘅嘢表現出嚟,呢個係我嘅責任,希望大家可以接受我呢個新一代展昭。」有指展昭一角最初找楊明演出,張震朗表示:「咁佢做梗係型我都會做好我自己嗰部分,之前都遇過類似情況,但冇乜所謂,最緊要享受過程。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!