掃呢頁CODE去手機

2017年9月20日 星期三

打得火熱充電見老友 袁偉豪張寶兒蜜遊沖繩 __,袁偉豪,張寶兒,

打得火熱 充電見老友袁偉豪張寶兒蜜遊沖繩娛樂要聞【爆相爆片】現年36歲的「港姐殺手」袁偉豪跟舊愛岑杏賢分手不足一年,已經火速覓得第二春治情傷,上月公開 ...




打得火熱 充電見老友

袁偉豪張寶兒蜜遊沖繩

娛樂要聞








【爆相爆片】現年36歲的「港姐殺手」袁偉豪跟舊愛岑杏賢分手不足一年,已經火速覓得第二春治情傷,上月公開認戀比他細11年的上屆港姐張寶兒,「袁寶戀」拍拖僅數月愛火高燒,25歲的張寶兒秘陪男友去旅行,兩人戀戰沖繩被捕獲,當時張寶兒掛着撳手機冷落男男,袁偉豪發現被影相即扯火。



袁偉豪與張寶兒大前日被撞破在沖繩旅行,張寶兒全程玩手機冷落男友。讀者提供圖片

香港先生出身的袁偉豪,似乎對港姐情有獨鍾,前度岑杏賢是12年的最上鏡小姐,現任女友張寶兒(Bowie)是16年的友誼小姐。岑杏賢於去年11月在網上自爆分手,並指因感情失去信任和安全感,疑似花心被飛的袁偉豪,其後出席活動自責不懂珍惜。事隔9個月,袁偉豪上月被爆暗撻張寶兒,兩人去非洲拍節目時擦出愛火花,他火速認戀細自己11年的新歡。兩人拍拖短短幾個月,感情一日千里,原來袁偉豪跟女友去了旅行戀戰沖繩,被讀者李小姐透過本報「爆相爆片」分享。





張寶兒與袁偉豪及友人在美國村附近閒逛。讀者提供圖片



袁偉豪與張寶兒因拍節目而撻着,上月公開認愛。

「默默跟佢身後」

李小姐接受電話訪問時表示,於大前日傍晚6時許,在日本沖繩的美國村見到袁偉豪跟女友張寶兒行街,同行還有一位男友人,她說:「佢哋三個人企咗喺度一陣唔走,之後見佢哋過對面馬路,會合一個女仔朋友,過程中袁偉豪有同男仔傾偈,但身邊女友就密密撳電話。」問到袁偉豪跟女友有否親密表現?李小姐表示:「佢哋冇拖手,女友只係默默跟佢身後。我本想影正面相,但佢望到我,好似想叫住我咁,我就走咗啦。」

上周六,袁偉豪仍身在香港出席活動,相信跟女友是於大前日才飛沖繩,抵埗後約朋友到美國村行街即被讀者捕獲,他在社交網亦沒透露行蹤,似乎想低調保護戀情。對於被讀者踢爆與女友去沖繩旅行,袁偉豪回覆傳媒表示:「其實我嚟呢度係自己休息嘅,因為做嘢忙咗9個月,見有少少空檔,所以就過嚟呢邊搵朋友,我係同Bowie一齊過嚟呢度,其餘我就唔講嘞。」

袁偉豪更不吐不快:「我唔係好喜歡香港人嚟到呢度見到我哋即刻用手機影,唔好同我講食得鹹魚抵得渴,我絕對唔認同,如果想留紀念影相我絕對冇問題,但我唔鍾意𠵱家啲人偷影,好冇禮貌,完全侵犯我私隱,呢個矛盾得嚟好難妥協,唔好因為我係公眾人物就可以俾人咁影,掉轉我影你擘大口食麵,你會點呢?將心比己。」



07年參選港男奪冠的袁偉豪,有胸肌有腹肌身形甚弗。資料圖片



去年參加港姐的張寶兒,三甲不入,慬獲友誼小姐獎項。資料圖片

拍節目擦出愛火

今年5月,袁偉豪和張寶兒到非洲拍節目,日對夜對擦出愛火花,他受訪時自爆當時用短訊試愛,獲張寶兒回覆:「不知如何去做你背後的女人」,知道大家對彼此都有感覺,本來想開始新戀情的他,返港後想多兩想又遲疑,向張寶兒表示做回朋友,幸對方大方接受兼體諒,才令他明白不能錯過這個女仔,兩人終在一起,更感激細11年的女友沒嫌自己是uncle。張寶兒大讚男友有童心,大家可以溝通,舊愛岑杏賢亦送祝福,袁偉豪亦祝舊愛找到一個比他更好的男人。

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!