掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

袁彌明譏林作「西環契弟」 麥明詩撐林作 __,麥明詩,林作,袁彌明,

袁彌明譏林作「西環契弟」麥明詩撐林作娛樂要聞作為女性,關心自己嘅終身幸福真係人之常情。麥明詩日前喺節目中講到,好擔心年紀大咗,「市值」低咗,講講下,仲 ...




袁彌明譏林作「西環契弟」

麥明詩撐林作

娛樂要聞








作為女性,關心自己嘅終身幸福真係人之常情。麥明詩日前喺節目中講到,好擔心年紀大咗,「市值」低咗,講講下,仲因為擔心未來老公可能會拋棄妻子,最後哭成淚人。



連「十優港姐」都有呢個煩惱,難怪參選過港姐嘅袁彌明,都喺facebook撰文鼓勵,但就拉埋林作落水,留tag直指「當十優港姐遇上西環契弟」,結果林作嬲到撰文反問:「do I even know you? 」

處於漩渦嘅中心,麥明詩昨日喺西環出席新錶鑑賞會,講到林袁兩人因為佢有口舌之爭,麥明詩第一個反應係:「唔關我事,佢哋之嘛。」

估唔到呢,答案竟然係咁,不過麥明詩對節目嘅言論有少少補充,佢話:「節目入面嘅說話,唔係針對任何人,節目出到嚟,好多人覺得我認為女人嘅價值係結婚生仔,呢個唔係我嘅意思,之不過純粹喺經濟學角度去睇,反應番現實。好多人想搵個伴,有個完整家庭,無論男女,都唔想另一伴突然間走咗去。」

麥明詩續道:「男人去到嗰個年紀,就會多啲選擇,女仔相對上就少啲,其實好多男仔都好珍惜自己另一半。」但佢喺節目講講下喊,又係乜原因呢?佢話:「我自己都好希望搵個人白頭到老,但呢個年代大家會去好多唔同地方,面對太多誘惑,要搵個人白頭到老越嚟越難,自己真係有啲唏噓。」

至於林作有冇抽水?麥明詩原來有留意對方,佢話:「其實都有留意到佢呢半年都冇答有關我嘅嘢,我覺得呢個答法幾好,所以我都唔回應佢嘅嘢喇。」



麥明詩昨晚出席活動時,撐林作沒借自己宣傳。攝影:陳順禎




鍾意就快D Share啦!