掃呢頁CODE去手機

2017年9月6日 星期三

爭住做「邪花」!李佳芯愈姣愈謎 __,李佳芯,

李佳芯唔做「邪花」真係嘥晒!無綫上位姐仔李佳芯(Ali)早排被影到同ViuTV男友陳炳銓拍拖跑步「Run」仔,我Nuts哥睇完篇報道,即刻諗起Ali曾 ...


李佳芯唔做「邪花」真係嘥晒!


無綫上位姐仔李佳芯(Ali)早排被影到同ViuTV 男友陳炳銓拍拖跑步「Run」仔,我Nuts哥睇完篇報道,即刻諗起Ali曾經喺商場活動翻唱過台灣歌手田馥甄嗰首《小幸運》!咪以為Nuts哥想取笑Ali魔音級嘅歌藝,相反,Nuts哥係真心戥佢兩個高興,事關喺家陣呢個物欲世界,竟然有人拍拖唔係行山,就係跑步,全港近九成以上拍拖最叻只係行過鑽石山、炮台山嘅拖友都應該為此感到汗顏,更加唔應該試圖去「葡萄」陳炳銓憑乜得到女神Ali芳心,如果仲去詆毀人哋係「美女與野獸」,就真係踩人踩到過晒界!

坦白講,作為有線友逃亡去無綫求出生天,Ali條姐仔路係唔似得黃翠如開得咁平坦直接,但即使被派演二奶、小三等夠淫夠賤又夠衰嘅角色,Ali都冇嫌三嫌四,反而照單全收,人棄我取,全情投入豁出去,寧願一心一意做好邪花角色,結果又畀佢殺出新血路,憑住喺《名門暗戰》演岳華嘅二姨太,黃浩然、李天翔嘅情婦,大晒床技,成功彈起,搶鏡程度比其他扮乖乖女等運到嘅花旦,只有過之而無不及!之後喺《巨輪II》被吳岱融掟錢鬧「臭雞」,更加唔使講,早已成為網絡洗版經典!

「姣婆」男女都Buy

無可否認,Ali喺《潮流教主》、《踩過界》演帶點邪氣嘅謎之女,效果好過佢喺《律政強人》演入世未深純情少女多多聲,但就係因為咁樣先更加見到佢有演技!事關鏡頭後嘅Ali係鍾情行山、跑步、水墨畫嘅健康女性,只係因為劇情需要,至喺鏡頭前主動咀「盲俠」王浩信,再講出諸如「你每次約我都有目的嘅,不過我Buy喎!」嘅對白,呢類劇情,男觀眾當然睇到好似戴咗VR虛擬實境眼鏡咁,完全投入置身其中,當正Ali喺度Flirt緊自己,但與此同時,一個唔留神,就會被女觀眾喪鬧「死姣婆,唔知博乜!」不過Ali並冇呢種煩惱,女觀眾對佢唔只唔反感,似乎仲幾受落,否則都唔會有做香港市場嘅韓國化妝品牌搵Ali拍廣告,搵個得罪米飯班主嘅人嚟拍廣告,你估嫌錢腥咩!

《美女與野獸》夠浪漫

Ali生得眉清目秀,好眉好貌,現實係天使,拍劇就做魔鬼,冰火同時集一身嘅佢,之前回應同男友被嘲係「美女與野獸」,就夠晒外冷內熱,佢話:「我幾鍾意睇《美女與野獸》,幾浪漫!其實佢都拍劇做男主角喎,喺我角度唔覺得女尊男卑!」大方得體,應對攞滿分之餘,仲有一種佢喺《踩》劇講到搵男友「要同我Sync(同步)到」嘅自信同滿足!

雖然Ali嘅歌藝的確有進步空間,但各界都唔好咁吹毛求疵喇,正如另一位Ali —拳王阿里話齋:「一個人,無論怎樣傑出和卓越,他都不是無所不能的超人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!