網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月29日 星期五

咪咪重出江湖!周秀娜泳池開餐肋骨現形 __,周秀娜,

周秀娜喺ig大晒比堅尼泳衣照!藝人周秀娜(Chrissie)早前去咗峇里島度假,佢連日來都有喺社交網晒泳衣相同大家分享旅程,點知就畀網民彈佢太瘦,更指 ...


周秀娜喺ig大晒比堅尼泳衣照!


藝人周秀娜(Chrissie)早前去咗峇里島度假,佢連日來都有喺社交網晒泳衣相同大家分享旅程,點知就畀網民彈佢太瘦,更指佢「瘦到得番棚骨」。事後周秀娜就話會食番多啲嘢增肥,仲叫大家唔使擔心!

之後,周秀娜果然坐言起行,今日再上載新一批性感比堅尼照。早前佢講過會食番多啲嘢,佢呢日就真係安排咗一頓好豐富嘅膳食,仲要係喺泳池水上面享用,勁識歎!相中佢拎住杯果汁擺晒pose影相,展示出一副好享受嘅樣。而另一亮點就係佢個「咪咪」終重出江湖,奇峰凸出,睇到網民都舒一口氣,高呼女神再現!雖然依然見到佢棚肋骨…不過唔緊要,增肥呢家嘢係要慢慢嚟嘅!周秀娜留言:「今年完成了一部電視劇兩部電影,趁新戲還沒開拍,給自己放個假。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!