掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

批中會輸 籲悉心栽培 黃秋生:會係未來藝術家! __,秋生,黃秋生,

黃秋生大讚Celine有才華,悉心栽培未來會是藝術家。
批中會輸籲悉心栽培黃秋生:會係未來藝術家!黃秋生昨晨收看Celine比賽,並在社交網站發表看法,盛讚她似唱音樂劇,卻留言說:「Celine唔會贏,因為 ...


批中會輸 籲悉心栽培 黃秋生:會係未來藝術家!

黃秋生昨晨收看Celine比賽,並在社交網站發表看法,盛讚她似唱音樂劇,卻留言說:「Celine唔會贏,因為其他兩個參賽者(Angelica及Darci Lynne)都唔係人咁品,係外星人!」

秋生接受電話訪問時指Celine雖敗猶榮:「我第一次睇Celine比賽,佢好有天分,但其他參賽者唱法自由奔放,佢就好規矩,可能同文化、訓練有關。(佢拍片炫富累事?)唔關事,係睇能力,同個人生活無關,佢輸在太規範,被框框框住,不過,香港出到咁天生聲音美麗嘅天才,都好寶貴,但都要有個人風格,送佢出去讀音樂學院,培育得好,會係個藝術家!唔好再搞埋啲咩宣傳呃Like喇,冇用o架,做啲實際嘢,低級宣傳手法,外面個世界唔受o架,人哋係睇能力!Celine嘅能力已經超出佢老竇,應該搵個更好嘅老師,佢老竇教唔到佢任何嘢喇!」






鍾意就快D Share啦!