掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

「社交網女神」卓楓而殺入樂壇唔怕負評 __,女神,卓楓,

Candice被封為「社交網女神」。由模特兒變身社交網女神,再踩入樂壇,現年25歲的卓楓而(Candice)早前推出了第一首單曲《endoftime》 ...


Candice被封為「社交網女神」。


由模特兒變身社交網女神,再踩入樂壇,現年25歲的卓楓而(Candice)早前推出了第一首單曲《end of time》,反應不俗。因貌似Angelababy而備受關注的她,自覺不似對方,更笑言自己比較大眾臉,經常被指與其他藝人撞樣:「好在我似嘅人都係靚女,所以好開心、好榮幸,Angelababy好靚又有氣質,亦係好成功嘅藝人,我希望向佢學習。」

拍戲唔怕犧牲

對於被封為instagram(ig)女神,Candice坦言這個年代「女神」二字聽完就算,不會太認真,她亦有留意其他ig女神及新人,並逐一品評:「文青女神袁澧林笑起嚟好Sweet,我有睇佢拍ViuTV嘅作品;蘇麗珊演技好好,畀人感覺好清新。」問她會否擔心進軍樂壇會由女神變負評王﹖她認為有批評才有進步:「其實入得行都有心理準備,我一直有放好多心機去學唱歌。有人批評係好事,至少代表有人留意。」除了唱歌以外,Candice亦向電影界發展,問到其拍戲的底線?她坦言視劇本而定:「有好角色唔介意有少少犧牲,親熱鏡頭係在所難免。」

愛挑戰新事物的Candice,除了做模特兒與藝人外,她自爆讀書時代已投資六位數開設時裝店:「未夠18歲已經做模特兒,一直邊讀書邊做,當時想試吓做其他嘢,而且有個心願係開時裝店,所以將幾年來做模特兒賺到嘅錢攞嚟做生意。」時裝店開業一年多,她表示生意不俗,惟後來因難請人而結業:「有錢賺,但請人係個問題,員工流失率高,所以之後冇再做,但算係了咗我想開舖嘅心願。」

場地:Soho Spice


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!